Skuter 4t problem z zapaleniem po remoncie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skuter 4t problem z zapaleniem po remoncie

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe LuK444Sz LuK444Sz 4 tygodnie temu.

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 11 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #684120 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pitraszek1
    Pitraszek1
    Participant
    • Postów: 5

    Witam nigdy nie remontowałem skuterów ale ja lubię się podejmować nowych rzeczy i lubię się uczyć nowych rzeczy to podjąłem się remontu swojego skutera i tu zaczął się problem kupiłem większy tłok 80 ccm nową głowice z zamontowanymi zaworami i cylinder poskładałem wszystko do kupy chce odpalić i nic. Iskra jest, rozrząd ustawiony na 100% dobrze a zawory ustawione na 0.10 ,paliwo też dochodzi bo świeca jest troche wilgotna na wszelki wypadek wlewałem trochę paliwa pod świece i też nic to nie dało kompresji nie mam jak sprawdzić ale jak chce go odpalić na kopniaka do czuje w miarę duży opór więc chyba nie jest żle , i tak sobie pomyślałem że może te zawory co kupiłem z głowicą nie były docierane więc zdemontowałem znowu głowice i jak wlałem benzyny do zaworu ssącego to bardzo lekko ale się poci czy to może być przyczyna że nie chce odpalić dajcie znać

    #684123 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Participant
    • Postów: 187

    Skoro się poci to znaczy, że nie jest szczelne. A jak nie jest szczelne to znaczy, że ciśnienie sprężania nie będzie takie jak powinno być. Co więcej może się cofać w dolot i kichać. Czy należy to poprawić? Tak, bo zaraz będziesz kupował następną głowicę, chyba, że Cię stać na remont budżetowej części.

    Pierścienie tłokowe założone prawidłowo? Prawidłową stroną? Zamki mijają się “na 120 stopni”? GY6 50 ccm? Luz zaworu ssącego 0,05 mm, wydechowego 0,07 mm.

    Gaźnik ustawiony prawidłowo? Króciec dolotowy uszczelniony? Kranik podciśnieniowy działa? Drożność i szczelność przewodów paliwowych i podciśnienia do kranika zachowana? Jest w ogóle podciśnienie w dolocie, czy nie ma ciśnienia sprężania po tym remoncie?

    Perełka pod tytułem “Zrobię to sam, ale się nie znam” 👍

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #684126 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pitraszek1
    Pitraszek1
    Participant
    • Postów: 5

    gażnik jest kupiony nowy a tłok składałem tak jak widziałem na jednym z filmików na yt spróbuje dotrzeć ten zawór i sprawdzę czy to coś da

    #684127 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Participant
    • Postów: 187

    Może trzeba by go złożyć nie tak jak na filmiku, a zgodnie z tym co podaje do niego serwisówka?

    Gaźnik nowy – ok. A reszta, o której pisałem? O kwestiach typu nowa uszczelka pod głowicę nie muszę wspominać?

    #684128 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pitraszek1
    Pitraszek1
    Participant
    • Postów: 5

    no ale chyba jak by były źle założone pierścienie to benzyna dostawała by się do oleju lub była by bardzo mała kompresja al mogę się mylić

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #684129 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Participant
    • Postów: 187

    A jaką masz kompresję? Tylko nawet nie pisz o mierzeniu palcem, kopajką, czy nie wiadomo czym. Konkretnie – na manometrze. Ustawiłeś te pierścienie co 120 stopni, tak, żeby zamki się mijały? Czy po prostu tak jak się same ustawiły?

    #684135 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 111

    a ten gaźnik “nowy” to regulowałeś czy założyłes jak był z pudełka?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #684138 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pitraszek1
    Pitraszek1
    Participant
    • Postów: 5

    załozyłem jak był z pudełka nic nie regulowałem bo paliwo dochodzi do komory bo świeca jest wilgotna jak ją wykręce

    #684139 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 111

    to moze go dochodzi zła ilosc. po to sie reguluje gaznik

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #684158 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pitraszek1
    Pitraszek1
    Participant
    • Postów: 5

    no ale jak zalałem pod świece paliwo to chyba powinien jakiś dymek puścić lub na sekundę pokazać oznaki życia a on nic kręci i kreci jutro kupie pastę do docierania zaworów i nowe podkładki dotrę te zawory poskładam i dam znać

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 11 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
Odpowiedz do: Skuter 4t problem z zapaleniem po remoncie
Informacje o Tobie: