Skuter 4t problem z odpalaniem

To tak kupiłem 2 tygodnie temu skuter baotian bt49QT z cylindrem 80cc, wszystko było fajnie i miło, aż do wczoraj, skuter nie chce odpalić, odpalając z rozrusznika dławi się i coś stuka i koniec, z kopki też nie pali dzień wcześniej też się dławił ale ostatecznie udawało się go odpalić, akumulator nie był wymieniany, jedyne co przy nim robiłem to zalałem go olejem 10w40, poprzedni właściciel lał 15w40, ale na stronie producenta było napisane, że 10w40 jest zalecane.
Ktoś wie w czym może być problem? i jaki jest potencjalny koszt naprawy? Może to dlatego, że stoi na dworze a ostatnio temperatura spadła poniżej zera, nie wiem nie znam się. Z góry dzięki za odpowiedź;)

coś stuka - CO? SKĄD słychać? jak stuka?

stuka z okolic koła tylnego, w sumie problemy zaczęły się po dniu w którym złapała mnie po drodze ulewa, może to iskra? Tak czy siak jutro postaram nagrać filmik i wrzucę tutaj link

Jeżeli chodzi o akumulator żelowy to przy niskich temperaturach traci swoje właściwości, zależy ile czasu stał na tym ‘‘mrozie’’. Stukanie to może być bendix rozrusznika lub nieprawidłowo ustawiony mechanizm kopniaka. Może coś pod karterem jeżeli stuka w okolicach tylnego koła. Polecam odkręcić karter i skontrolować co tam się dzieje, wtedy go odpalać, będzie lepiej słychać.

Tot tak nagrałem filmik i wrzuciłem go na hosta, skuter coś kręcił, ale teraz już wgl nie kręci i jest jeden ten sam dźwięk ten który jest uwieczniony na filmiku, poniżej daję adrest do hosta gdzie wgrałem filmik.
http://host1gb.net.pl/download.php?file=3bc71334cfc864cf5097698e9d1dfbef

wgraj to na jakieś jutube czy coś