Skuter 4t po wymianie cylidra nie reaguje pomoże ktoś

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #718609
    hader
    Uczestnik
    • Postów: 64

    Kupiłem skuter za 100zł od znaj
    Nie działał
    Potem sciogłem głowice cylider tłok
    Tłok był do wymiany
    Mymienłem tłok
    Skuter palił nie regował na gaz nic
    Potem zrobiłem napęd działaj jeździł Potem okazało że łożyska wału do wymiany
    Pojechałem kupić wymieniem
    Nowe uszczelki nowe zimeringi
    Nowy olej
    Po wymianie tego wszystkiego
    Skuter nie odpala nie raz pyrlne i nic z tebo
    Rozrządu ustawiony dobrze na T
    Wałek też
    Luz zaworowy 0.05sacy
    Wylot 0.10 ale dałem 0.09
    Paliwo dochodzi
    Iskra jest
    Kompresja jest
    I nic wlewał do cylider Paliwo nie raz pyrlne o to wszystko może Ktoś wie??

    #718738
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    Jaka jest ta kompresja dokładnie ?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #721253
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    Wystarczy odkręcić świece i sprawdzić palcem czy jest kompresja.

    Jeśli jest to skuter minimum powinien odpalić.

    Tu obstawiał bym na akumulator pierwsze co to go podładować i jeszcze raz sprawdzić – powinno być to problemem
    Układy cdi są 2 rodzaje te które potrafią odpalić bez aku że stopki lub takie które potrzebują akumulatora – i to sprawnego

    #721255
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 899

    palcem to sobie mozesz w bucie poruszac a nie zmierzyc kompresje.
    o, a napięcie z cewki najlepiej sprawdzać językiem.
    największe śruby najlepiej sie obcina przecinakiem – wiadomo.
    A najlepiej sie napęd tuninguje tak że trzeba wsadzić najlżejsze rolki jakie sie da i jak najtwardszą spręzyne centralną.
    No i sprezynki sprzęgła – koniecznie czerwone. Musza być czerwone.
    no i cylinder jakiś potezny.. taki z 60cm. To jest moc.
    jak już masz taką moc to koniecznie trzeba zmienić przełożenie.
    od razu bedzie szedł na gume. z manetki.
    Wiem na pewno. Kolega mi mówił.

    Kolego hader.
    najpierw zmierz kompresje. Manometrem. Wtedy sie dowiesz czy ma 10bar czy tylko 3 bar. Jak masz 10 bar to szukasz przyczyn usterki w zapłonie – klin, przestawione magneto, przestawiony z 180 stopni wałek rozrządu w stosunku do wału. A jeżeli ci pokaże 8 bar lub mniej to szukasz przyczyn – zły montaż, pierścienie, niedotarte zawory, źle dobrana głowica do cylindra..itd
    A jak już wszystko to masz dobrze to zaczynasz regulować gaźnik – dobierac jego rozmiar, dysze lub sprawdzic na innym poprawnie dobranym gaźniku.
    Oczywiście mając kompletną i sprawną elektrykę

    #721316
    rafal2804
    Uczestnik
    • Postów: 12

    Wombat,
    Manometr, raczej niewielu z nas go posiada. Serwisy mają takie urządzenia na wyposażaniu, ale jak by oddał skuter do serwisu to nie zadawał by pytania na forum.

    #721317
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 899

    Manometr kosztuje 30zł. Jeżeli chcesz samodzielnie naprawiać/diagnozować silnik to potrzebujesz narzędzi i wiedzy. Nie przeskoczysz tego.
    Po prostu tak sie „bada” silnik. Nie patykiem, nie palcem, nie językiem tylko manometrem, multimetrem, kluczami i szczelinomierzem.
    I trzeba to mieć żeby cokolwiek wiarygodnie ocenić. Po prostu tak jest.
    Pomiar kompresji palcem to czynność z dupy absolutnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button