Zipp Toros F16 4T – nie chce odpalić na zimnym silniku

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zipp Toros F16 4T – nie chce odpalić na zimnym silniku

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Adrian Sklodowski 3 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #192527

    Adrian Sklodowski
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam mam zipa torosa f16 😀
    Mam problem z jego odpaleniem, jak postoi nockę to rano ma problem z odpaleniem z rozrusznika i z kopniaka skuter ma przejechane ledwo 400 km
    ma wymieniony moduł (odblokowany) i filtr na stożkowy postał teraz 2 dni i wgl nie chce zapalić mecze sie z nim pare h ale nadal nie chce odpalic swieca jest mokra ma iskre jak załapie to potem chodzi normalnie na ciepłym chodzi idealnie myśle ze ma zbyt ubogą mieszankę za duzo powietrza za mało paliwa nwm którą srubką się to reguluje tą u góry czy tą z boku 🙁 prosze pomóżcie 🙂

    #192558
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Jak zgaduję wymieniając filtr powietrza na to stożkowe badziewie, nie wyregulowałeś gaźnika? Pewnie nie, bo po co. Otóż tak się składa, że zmieniając filtr dostarczyłeś silnikowi więcej powietrza. Jako, że nasze pojazdy zostały stworzone z myślą o pracy przy spalaniu paliw ciekłych, to musisz wyregulować silnik. Robisz to obiema śrubkami. Górna na krzyżak jest od obrotów biegu jałowego, a płaska z boku ok mieszanki. http://www.skuterowo.com/gaznik-jak-optymalnie-wyregulowac/

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #192562

    Adrian Sklodowski
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Ooo dziękuje ci bardzo 🙂 bardzo cenna porada nie wiedziałem która śrubka jest która 🙂 naprawdę dziękuję 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

    Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie