Skuter 4t nie odpala zimny.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skuter 4t nie odpala zimny.

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Marcin Bryska 3 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #665641

    Marcin Bryska
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Tak jak w tytule, skuter zimny nie odpala, ciepły od strzała, wymieniony gaźnik, ssanie nowe, świeca nowa, ustwaione zawory. Silnik ciepły normalnie pracuje to chyba sprężanie ma, już niemam pomysłu co w nim nie gra. Jak przydkam wlot powietrza ręką (wzbogace mieszankę paliwa) to skuter odpala ale wchodzi na wysokie obroty.

    #665642

    Marcin Bryska
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Dodam jeszcze że przy ustawianiu zaworów, zawór wydechowy nie miał żadnego luzu, czy mogły wypalić się zawory? Jeśli tak to jak to sprawdzić.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #665648
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 498

    trzeba albo zajrzeć do cylindra endoskopem, albo zdjac głowice albo zrobic pomiar kompresji – to ci powie co nieco o szczelności zaworów

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665700

    Marcin Bryska
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Mam pytanie. Do czego służy ten drugi „bolec” w króćcu ssącym?

    #665701
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 498

    do tego samego co pierwszy

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #665706

    Marcin Bryska
    Użytkownik
    • Postów: 13

    zmierzyłem ciśnienie i wynosi 8,5 bara więc powinno wystarczyć. Jakie napięcie ma dochodzić do ssania, u mnie jest to ok 2V.

    #665732
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 498

    poniżej 9 bar cylinder kwalifikuje sie do wymiany. do ssania powinno docierać napięcie akumulatora czyli około 12V (nawet 14,7 jak pracuje silnik i prądnica) ale z i tym bywa różnie. Sa instalacje że ssanie podłączone jest pod obwód zasilający światła (wiec ustaw miernik na pomiar prądu zmiennego a nie stałego i wtedy zobacz czy to 2V stałego czy jednak 12V zmiennego) wiec dopiero jak odpalisz silnik to pojawia sie tam napięcie takie jak na żarówce przedniej lampy (a czasem mniejsze bo dławione rezystorem)
    czytaj
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2394218.html

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 4 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 4 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    #665743

    Marcin Bryska
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Dzięki, za odpowiedź. Rozbiore dzisiaj silnik i zobacze co tam sie kryje. Silnik odpala tylko jeśli, zatkam czymś dolot powietrza, czyli podaje zamało paliwa a to powoduje to że jest za małe sprężanie. Dobrze rozumiem?

    #665749
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 498

    nie. sprężanie jest bez zmian. chodzi tylko o skład mieszanki

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665913

    Marcin Bryska
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Faktycznie, zawory nie są szczelne, po nocy całe paliwo znikneło. Jutro jadę po pastę i dotrę zawory

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie