Skuter 4t nie odpala kombinowałem ze wszystkich może ktoś wie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #719925
    hader
    Uczestnik
    • Postów: 64

    Wiatm skuter 4t nie odpala
    Nowy gaznik
    Nowy tłok 500ccm z pierścieniami
    Cylider w dobry stanie 0 rys
    Rozrzą dobrze ułoży
    Luz zaworowy też 0.5 0.10 różnie dawłam raz mniejszy większy itp
    I nie odpala
    Daje mu paliwa bez gaznika przez krociec Sący nic nie zagada
    Wymieniłem cewke na inną to samo
    Już nie mam pomysłu co może być
    Zmienić cewke na magneto
    Na krótko cewke cdi podlonczyc
    Już nie mam głowy
    Czy kupić Już Nowy Cylider z tłokiem 50ccm i będzie działać??
    Czy jakaś pierdoła jest i nie chce mi odpalić

    #719926
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 035

    iskra jest?
    świeca mokra czy sucha po kręceniu?
    kompresje mierzyłeś? (a nie tylko stwierdzałes palcem że „jest”)
    rozrządu o obrót wału nie przestawiłeś?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #719928
    hader
    Uczestnik
    • Postów: 64

    Iska jest dawał 2 cewke
    Kompresja czuć że jest może jutro mam okaże sprawdź ile bar jest
    Obrót wału robiłem jest jest dobrze na T

    #719929
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 035

    ale wiesz jak działa rozrząd i wiesz że można go niby poprawnie złożyć przesuniety dokładnie o jeden obrót wału? też jest na znaki i T tylko suw nie tan

    #719930
    hader
    Uczestnik
    • Postów: 64

    Ustawiałem rozrządu porawnie liter na T durza kropa na górze 2 na boki
    Z linią prosto glwicy
    Ustawiłem Luz
    Zakrenciłem raz nie było na T
    2 raz Zakrenciłem było na T
    Znam się trochę
    Ale tu już po prostu nie wiem

    #719968
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 032

    Po pierwsze staraj się pisać poprawnie po Polsku, po drugie zmierz kompresję w jakimkolwiek warsztacie samochodowym za dobre piwo i podaj wynik. Co do rozrządu, zębatka na wale wprasowana jest na gorąco i może się przestawić (zdarzyło się klientowi) Wystarczy 2mm przesunięcia i nie ma to prawa działać poprawnie. Daj nam podstawowe dane to pomożemy. Na początek ciśnienie sprężania (kompresja) mierzona a nie, że czuć opór…opór to możesz czuć bo masz kopkę nie nasmarowaną

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button