Skuter 4t nie chce wejść na wysokie obroty

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Skuter 4t nie chce wejść na wysokie obroty

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ChackMan ChackMan 10 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #655937
    Zdjęcie profilowe ChackMan
    ChackMan
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam. Mam problem z skuterem 4t (hinczyk) nie chce wejsc na wyskie obroty, wymienialem swiece, gaznik przeczyszczony juz kilka razy, wymieniona membrana gaznika razem z iglicą. Iskra jest bardzo dobra, dodam jeszcze tylko ze gdy zatkam pół otworu wlotowego powietrza tam gdzie jest filtr to jest o wiele lepiej i wchodzi na obroty, filtr juz tez kilka razy czyscilem, filtr powietrza storzkowy wczesniej chodzil jak igla na tym filtrze wiec nie piszczcie ze to wina filtra.

    ziela
    #655939
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 690

    oczy mi krwawią..
    zawory wyregulowane?
    jaka kompresja?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #655947
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Paliwa nie dostaje!Filtr oryginał ze zwężką iglica wyżej i wzbogacić mieszankę [śruba reg]

    #655953
    Zdjęcie profilowe ChackMan
    ChackMan
    Użytkownik
    • Postów: 4

    zawory sa dobrze ustawione kompresja ok

    ziela
    #655954
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 690

    ok czyli jaka? bo jak znam życie sprawdziłęś palcem albo poruszałes kopniakiem i stwierdziłes że „jest” – no a jak jest to „ok”.

    czesto jest tak że jak siada kompresja (a czesto siada – z takich czy innych przyczyn) to sie nagle okazuje że skutera nie można wyregulować na osprzęcie który wczesniej był działający i trzeba zasłaniac dolot, przykręcac paliwo..itd
    a wszystko dlatego że cylinder z gównianą kompresja potrzebuje i może „ogarnąć” mniej.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #655958
    Zdjęcie profilowe ChackMan
    ChackMan
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Kompresja sie nie zmieniła, jest taka sama jak chodził wczesniej (czyli dobra czuje opór w kopce). Mam jedno pytanie, czy przez moduł zapłonowy moze sie tak dziać?

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 10 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe ChackMan ChackMan.
    ziela
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 10 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe ChackMan ChackMan.
    #655961
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 690

    aaa to w nodze masz manometr. gratuluje.
    nie. to nie moduł. ja bym jednak zmierzył kompresje MANOMETREM – taki przyrząd. Kopką to se mozesz marchewki wykopkować z ogródka.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #656015
    Zdjęcie profilowe ChackMan
    ChackMan
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Problem rozwiązany, cos było nie tak z gaźnikiem, do tej pory nie wiem co sie z nim stalo czyszczony byl kilka razy i to samo. Kupiłem nowy gaźnik i wszystko smiga :).

    ziela
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie