Skuter 4t gaśnie na wolnych obrotach, lekka przymułka po dodaniu gazu

Witam, wrzuciłem do skuterka ROMET 717 4t, cylinder, głowice 90cc. Super, jeśli chodzi o osiągi, przyspiesza piękne w porównaniu do serii, jeszcze na dotarciu, więc delikatnie, ale zauważyłem, że po odpaleniu/krótkiej jeździe po puszczeniu manetki przygasa/gaśnie. Dysza jest seryjna (mam kupione większe 92/96). Lekkie poszarpywanie przy przyspieszaniu. Kwestia zmiany dyszy i regulacji gaźnika wystarczy? Pozdrawiam.
https://drive.google.com/file/d/0B4APUQ04aw8fM1JLd3NuS2JJVUU/view

wymiana dyszy to konieczność po wymianie gara

Dobra, a może mi powiesz mniej więcej, do zestawu 90cc (tłok 52mm, glowica 90, cylek też) będzie lepsza dysza 92/96? Filtr oryginalny, może wrzucę tylko wkład “naraku”. Mam obydwie, to nie problem sprawdzić, ale tak mniej więcej? :slight_smile: Dzieki

Mniej więcej to… nie wiadomo :). Może to cię troche nakieruje. tylko przeczytaj CAŁY TEMAT a nie pierwszego posta
http://forum.mieloch.pl/jaka-dysza-pod-dany-cylinder-4t-139qmb-139qma-t416052.html

90cc podają dysze 94, to skoro mam pomiędzy tą wartością to mogę sobie porównać jak będzie lepiej :smiley: Jak gaźnik jest dobrze wyregulowany w tej chwili, zmienię dyszę, to trzeba będzie go przeregulować?

jakiej firmy kupiłeś cylinder i głowice podaj link. Wałek z 50 cc dałeś do 90 cc ?

a prosiłem żebyś przeczytał cały wątek a nie pierwszego posta gdzie podają to co zacytowałeś…

Cylek SQT racing 90cc / 200zł, głowica z powiększonymi zaworami, dedykowana pod 90cc dobierana w sklepie / 100zł. Wałek/klawiatura z głowicy 50cc :slight_smile:

No według tamtego tematu, ciężko jednoznacznie stwierdzić jaka dysza ma być :smiley:

dlatego się nie stwierdza tyko reguluje - po to jest ten proces

A zawory docierales ?