Skuter 4T dławi się

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #629716 Reply
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Skuter po dłuższej jeździe 5 -4 km dławi się nie łapie gazu przygasa a na koniec gaśnie proszę o pomoc

    #629717 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 092
    • Postów: 21 147

    napisz gdzie mieszkasz to poszukamy mechanika w okolicy

    #629721 Reply
    zbinio
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 28
    • Postów: 40

    Jaki przebieg ma skuter ?

    #629722 Reply
    zbinio
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 28
    • Postów: 40

    Kolego napisz co bylowymieniane i jaki to skuter

    #629748 Reply
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Skuter ma pzebieg 30000 wymieniłem gaźnik a skuter to zipp parco „skuter”

    #629750 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 092
    • Postów: 21 147

    a po tj wymianie gaźnika go regulowałeś? a gaźniki identyko? dysze w nowym i starym takie same?

    #629753 Reply
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Tak ten sam gaźnik

    #629754 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 092
    • Postów: 21 147

    a reszta pytania?

    #629755 Reply
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    A i jeszcze jedno przed chwilą jeździłe jak mi zgaśnie i pomęcze go kopką to pali i jak jade na małych obrotach to nie gaśnie a jak manetką dodam gazu chociaż troche powyżej tych małych obrotach to gaśnie. niewiem co mam robić

    #629756 Reply
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Tak dysze te same

    #629757 Reply
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 5
    • Postów: 6

    Ai po wymianie był regulowany ale bylo tylko od obrotów

    #629758 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 092
    • Postów: 21 147

    wiec nie był regulowany, na moje oko go zalewasz – czyli albo poziom paliwa komorze nie ten albo iglica za wysoko – to tak na początek.
    świeca powinna dużo o stanie regulacji powiedzieć. pewnie jest zalewana

    #629759 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    miałem kiedyś podobny problem, naprawiłem go trzymając obroty na jak najwyższych przez kilka minut po czym wszystko zaczęło działać.
    spróbuj, może zaskoczy jakimś cudem, jeżeli nie to sprawdź iglice,membranę

    #629760 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 092
    • Postów: 21 147

    tak, pałowanie na maxa kika minut na nie wyregulowanym gaźniku to doskonała metoda… dobry wstęp do porządnego remontu.

    #629761 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    maxem było 2-3k obrotów, po kilku minutach wszystko zaczęło idealnie działać więc też to jakiś sposób jest.
    coś się musiało zwiesić i tyle.

    #629763 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 092
    • Postów: 21 147

    maksem było 2-3 tyś obrotów… no to nieźle go kręciłeś – ponad 2000 jak on ma wolne 1700-1900.
    Wiec albo piszesz o „jak najwyższych” albo mówisz o 3000 – co w zasadzie jest wartością „co kot napłakał” i nawet się sprzęgło nie załączy.
    pisz co masz na mysli albo myśl co piszesz – nie wiem. W każdym razie rada „naprawianie przez pałowanie” jest głupia – po prostu.

    #629765 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    chodziło mi o to, że skuter był ograniczony do 2-3k obrotów, poprzez próbę wkręcenia go na większe zaczął się dławić, gasł momentalnie.
    Musiałem go kręcić/trzymać na największych (3k) po czym się stopniowo zwiększały do momentu aż skuter zaczął się normalnie wkręcać bez żadnych problemów.

    #629768 Reply
    krzysm
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Miałem wczoraj rano coś podobnego. Mój Kymco 50 4T zgasł na skrzyżowaniu i nie chciał odpalić.
    Po wystygnięciu i uruchomieniu przy całej manetce odkręconej chwilę pochodził i gasł.
    Ponieważ w sumie dało sie nim jechać pojechałem do serwisu bo to nówka, po pierwszym przeglądzie.
    Po drodze sam sie naprawił tj. po paru kilometrach przestał gasnąć na wolnych obrotach i w serwisie palił od dotknięcia.
    Mam wrażenie, że to było coś z paliwem, może jakieś zabrudzenie, może woda albo coś jeszcze.

    W serwisie jedynie podnieśli nieco wolne obroty. Zobaczę jutro czy problem znów wystąpi.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter 4T dławi się
Twoje informacje:




Back to top button