Skuter 4T dławi się
- This topic has 17 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 6 years, 6 months temu by krzysm.
- AutorWpisy
- 30 sierpnia 2017 dnia 17:19 #629716
Skuter po dłuższej jeździe 5 -4 km dławi się nie łapie gazu przygasa a na koniec gaśnie proszę o pomoc
30 sierpnia 2017 dnia 17:32 #629717napisz gdzie mieszkasz to poszukamy mechanika w okolicy
30 sierpnia 2017 dnia 20:10 #629721Jaki przebieg ma skuter ?
30 sierpnia 2017 dnia 20:12 #629722Kolego napisz co bylowymieniane i jaki to skuter
31 sierpnia 2017 dnia 13:24 #629748Skuter ma pzebieg 30000 wymieniłem gaźnik a skuter to zipp parco “skuter”
31 sierpnia 2017 dnia 13:56 #629750a po tj wymianie gaźnika go regulowałeś? a gaźniki identyko? dysze w nowym i starym takie same?
31 sierpnia 2017 dnia 14:13 #629753Tak ten sam gaźnik
31 sierpnia 2017 dnia 14:15 #629754a reszta pytania?
31 sierpnia 2017 dnia 14:16 #629755A i jeszcze jedno przed chwilą jeździłe jak mi zgaśnie i pomęcze go kopką to pali i jak jade na małych obrotach to nie gaśnie a jak manetką dodam gazu chociaż troche powyżej tych małych obrotach to gaśnie. niewiem co mam robić
31 sierpnia 2017 dnia 14:17 #629756Tak dysze te same
31 sierpnia 2017 dnia 14:21 #629757Ai po wymianie był regulowany ale bylo tylko od obrotów
31 sierpnia 2017 dnia 14:28 #629758wiec nie był regulowany, na moje oko go zalewasz – czyli albo poziom paliwa komorze nie ten albo iglica za wysoko – to tak na początek.
świeca powinna dużo o stanie regulacji powiedzieć. pewnie jest zalewana31 sierpnia 2017 dnia 14:39 #629759miałem kiedyś podobny problem, naprawiłem go trzymając obroty na jak najwyższych przez kilka minut po czym wszystko zaczęło działać.
spróbuj, może zaskoczy jakimś cudem, jeżeli nie to sprawdź iglice,membranę31 sierpnia 2017 dnia 14:44 #629760tak, pałowanie na maxa kika minut na nie wyregulowanym gaźniku to doskonała metoda… dobry wstęp do porządnego remontu.
31 sierpnia 2017 dnia 14:47 #629761maxem było 2-3k obrotów, po kilku minutach wszystko zaczęło idealnie działać więc też to jakiś sposób jest.
coś się musiało zwiesić i tyle.31 sierpnia 2017 dnia 14:52 #629763maksem było 2-3 tyś obrotów… no to nieźle go kręciłeś – ponad 2000 jak on ma wolne 1700-1900.
Wiec albo piszesz o “jak najwyższych” albo mówisz o 3000 – co w zasadzie jest wartością “co kot napłakał” i nawet się sprzęgło nie załączy.
pisz co masz na mysli albo myśl co piszesz – nie wiem. W każdym razie rada “naprawianie przez pałowanie” jest głupia – po prostu.31 sierpnia 2017 dnia 14:58 #629765chodziło mi o to, że skuter był ograniczony do 2-3k obrotów, poprzez próbę wkręcenia go na większe zaczął się dławić, gasł momentalnie.
Musiałem go kręcić/trzymać na największych (3k) po czym się stopniowo zwiększały do momentu aż skuter zaczął się normalnie wkręcać bez żadnych problemów.31 sierpnia 2017 dnia 16:15 #629768Miałem wczoraj rano coś podobnego. Mój Kymco 50 4T zgasł na skrzyżowaniu i nie chciał odpalić.
Po wystygnięciu i uruchomieniu przy całej manetce odkręconej chwilę pochodził i gasł.
Ponieważ w sumie dało sie nim jechać pojechałem do serwisu bo to nówka, po pierwszym przeglądzie.
Po drodze sam sie naprawił tj. po paru kilometrach przestał gasnąć na wolnych obrotach i w serwisie palił od dotknięcia.
Mam wrażenie, że to było coś z paliwem, może jakieś zabrudzenie, może woda albo coś jeszcze.W serwisie jedynie podnieśli nieco wolne obroty. Zobaczę jutro czy problem znów wystąpi.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.