Skuter 4T dławi się

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #629716
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Skuter po dłuższej jeździe 5 -4 km dławi się nie łapie gazu przygasa a na koniec gaśnie proszę o pomoc

    #629717
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    napisz gdzie mieszkasz to poszukamy mechanika w okolicy

    #629721
    zbinio
    Uczestnik
    • 12
    • 40Postów:

    Jaki przebieg ma skuter ?

    #629722
    zbinio
    Uczestnik
    • 12
    • 40Postów:

    Kolego napisz co bylowymieniane i jaki to skuter

    #629748
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Skuter ma pzebieg 30000 wymieniłem gaźnik a skuter to zipp parco “skuter”

    #629750
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    a po tj wymianie gaźnika go regulowałeś? a gaźniki identyko? dysze w nowym i starym takie same?

    #629753
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Tak ten sam gaźnik

    #629754
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    a reszta pytania?

    #629755
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    A i jeszcze jedno przed chwilą jeździłe jak mi zgaśnie i pomęcze go kopką to pali i jak jade na małych obrotach to nie gaśnie a jak manetką dodam gazu chociaż troche powyżej tych małych obrotach to gaśnie. niewiem co mam robić

    #629756
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Tak dysze te same

    #629757
    Norbertt5
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Ai po wymianie był regulowany ale bylo tylko od obrotów

    #629758
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    wiec nie był regulowany, na moje oko go zalewasz – czyli albo poziom paliwa komorze nie ten albo iglica za wysoko – to tak na początek.
    świeca powinna dużo o stanie regulacji powiedzieć. pewnie jest zalewana

    #629759
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    miałem kiedyś podobny problem, naprawiłem go trzymając obroty na jak najwyższych przez kilka minut po czym wszystko zaczęło działać.
    spróbuj, może zaskoczy jakimś cudem, jeżeli nie to sprawdź iglice,membranę

    #629760
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    tak, pałowanie na maxa kika minut na nie wyregulowanym gaźniku to doskonała metoda… dobry wstęp do porządnego remontu.

    #629761
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    maxem było 2-3k obrotów, po kilku minutach wszystko zaczęło idealnie działać więc też to jakiś sposób jest.
    coś się musiało zwiesić i tyle.

    #629763
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    maksem było 2-3 tyś obrotów… no to nieźle go kręciłeś – ponad 2000 jak on ma wolne 1700-1900.
    Wiec albo piszesz o “jak najwyższych” albo mówisz o 3000 – co w zasadzie jest wartością “co kot napłakał” i nawet się sprzęgło nie załączy.
    pisz co masz na mysli albo myśl co piszesz – nie wiem. W każdym razie rada “naprawianie przez pałowanie” jest głupia – po prostu.

    #629765
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    chodziło mi o to, że skuter był ograniczony do 2-3k obrotów, poprzez próbę wkręcenia go na większe zaczął się dławić, gasł momentalnie.
    Musiałem go kręcić/trzymać na największych (3k) po czym się stopniowo zwiększały do momentu aż skuter zaczął się normalnie wkręcać bez żadnych problemów.

    #629768
    krzysm
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Miałem wczoraj rano coś podobnego. Mój Kymco 50 4T zgasł na skrzyżowaniu i nie chciał odpalić.
    Po wystygnięciu i uruchomieniu przy całej manetce odkręconej chwilę pochodził i gasł.
    Ponieważ w sumie dało sie nim jechać pojechałem do serwisu bo to nówka, po pierwszym przeglądzie.
    Po drodze sam sie naprawił tj. po paru kilometrach przestał gasnąć na wolnych obrotach i w serwisie palił od dotknięcia.
    Mam wrażenie, że to było coś z paliwem, może jakieś zabrudzenie, może woda albo coś jeszcze.

    W serwisie jedynie podnieśli nieco wolne obroty. Zobaczę jutro czy problem znów wystąpi.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button