Skuter 4t bierze olej. Dlaczego?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skuter 4t bierze olej. Dlaczego?

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Lukario Lukario 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #110638
    Zdjęcie profilowe Botek
    Botek
    Użytkownik
    • Postów: 188

    Witam od pewnego czasu mój skuter bierze olej i chciałbym się dowiedzieć dlaczego? Czy są jakieś inne przyczyny oprócz zużytych pierścieni tłokowych?

    #110676
    Zdjęcie profilowe Omegos1996
    Omegos1996
    Użytkownik
    • Postów: 120

    No raczej nie, to na pewno pierścienie tłokowe nic innego nie może być.

    Chętnie pomogę gg 44212742
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #110678
    Zdjęcie profilowe TheMarcin17
    TheMarcin17
    Użytkownik
    • Postów: 46

    to na pewni pierścienie 🙂

    #110686
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Jak wyżej, albo pierścienie, albo jeszcze mogą być zużyte uszczelniacze zaworowe

    #110694
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    lub wypalone zawory albo możesz mieć wycieki takie rzeczy warto sprawdzić

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #110717
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    ewentualnie przytarles.delikatnie,ale jednak.jak zmienialem pojemnosc dowiedzialem sie ze ja przytarlem,w sumie bral mi olej jakies 3 dni (ok.600km.ach zycie dostawcy).ja najpierw wymienil bym olej na syntetyczny i zobaczyl.a nuz sie uszczelni….

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

    #110721
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    ja najpierw wymienil bym olej na syntetyczny i zobaczyl.a nuz sie uszczelni….

    człowieku co ty za bzdury wypisujesz ? syntetyk wyczyści go z wszystkiego – dopiero będzie miał branie , proponował bym wlać zwykły mineralny do diesla – jest gęściejszy i może go troszkę uszczelnić ( z czasem ) albo doktora .
    Qurwa co ja pierdolę – pierścienie czy uszczelniacze kosztują grosze – wymiana i po kłopocie.

    #110724
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    u mnie było tak że skuter nagle stracił moc całkowicie ,v max spadł z 75 do 55 :/ wymieniłem tłok z pierścieniami myślałem że pomoże , niestety różnicy nie było. w ciągu zimy zmieniłem olej na najzwyklejszy mineralny . moc powraca 😀 obecny v max 70km/h

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie