Skuter 4t 90cc niski Vmax

Siema,
Kupiłem skuter stan mocno średni.
Okazało się że silnik kaplica więc kupiłem nowy cylinder 90cc, tłok i głowice. W niecałe pół roku pękły 2 paski. Skuter stał zimę teraz go rozkręcam napęd słabo. Wariator ma rowki sprzęgło wygięte. Kupiłem cały nowy napęd wariator (wcześniej rolki 5g teraz 9g były odrazu dodane), nowy pasek i sprzęgło. Problem w tym że skuter idzie 50 i koniec. Nie ważne że większy cylinder, różne napędy, różne wagi rolek… Z wariatora zdjęta blokada z gaźnika też. Obstawiam moduł. Wydech przeiwerciłem żeby spaliny nie dusiły. Nie mam pojęcia co robić bo ciągle jest 50km/h. Przyspiesza naprawdę nieźle dochodzi do 45-50 i koniec. Myślę jeszcze nad gaźnikiem. Kupić większy 80ccm czy do tego kupić jakieś dysze większe? Niestety nie wiem co w nim obecnie chodzi ale nie przerywa ani nic…

hm, sprawdź czy pod pokrywką gaźnika nie ma bolca lub śrubki, jeżeli jest to wykręcasz/ucinasz. zgadnę, że zaworów w nowej głowicy nie docierałeś? zmierz kompresję. jesteś pewien, że kupiłeś prawidłowy pasek napędowy?

Pod pokrywą nie ma nic zdjęte było. Zawory to fakt nie docierane ani nic, ustawie je (w necie są jakie tam luzy dać?). Kompresja zdaje mi się jest okej bo cylinder, tłok, głowica ma nie całe 200km więc myślę że tak szybko by nie padło. Pasek jest dobry kupiony. Teraz mam już trzeci i każdy jeździł jednakowo. Długość jest dobra

docieranie zaworów w głowicy a ustawianie luzów zaworowych to dwie różne czynności.

Ja akurat cylindra, głowicy i tłoka nie zakładałem więc nie mam pojęcia czy były docierane… Macie może jeszcze jakieś pomysły czemu idzie to 50km?

bo nie masz dotartych zaworów.

i w efekcie tego nie ma być może kompresji. zmierz kompresje, podmień moduł.
skoro zmieniłas pojemność z 50 na 80 czy 90 to dysze na 100% musisz dac większe - nawet nie masz szans tego wyregulować na tych dyszach co 50