Skuter 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #684751 Reply
    Unikatowy
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    Od jakiegoś czasu wycieka mi paliwo z gaznika i filtru powietrza iglica ustawiona na środek

    #684752 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • Postów: 270
    • Postów: 285

    Którędy wycieka to paliwo z gaźnika? Obserwujesz tylko wyciek z filtra powietrza?

    Gaźnik trzeba odkręcić, a następnie zdemontować wszystkie podzespoły. Każda część ma być dokładnie skontrolowana i umyta. Najlepiej, żeby umył to ktoś kto posiada myjkę ultradźwiękową. W Twoim przypadku zwracasz szczególną uwagę na stan i działanie pływaka oraz zawór iglicowy. Oprócz tego oczywiście trzeba sprawdzić lub – jeżeli zajdzie taka potrzeba – wymienić uszczelki. Po umyciu i osuszeniu podzespołów pora na złożenie gaźnika. Sprawdzasz i ewentualnie regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej. Później szukasz sobie wstępnych ustawień gaźnika, które pozwolą na odezwanie się silnika i bierzesz się za końcową regulację. Jeżeli wszystko zrobisz prawidłowo to będzie działać.

    Przy okazji polecam sprawdzić, czy benzyna nie przechodzi króćcem dolotowym do komory sprężania, gdzie następnie przesiąka przez pierścienie tłokowe i rozcieńcza olej silnikowy. Jeżeli zaobserwujesz, że poziom oleju silnikowego się zwiększył lub zwyczajnie – czuć zapach benzyny – warto przed rozruchem silnika wymienić olej silnikowy na nowy.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #684753 Reply
    Unikatowy
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    Gaźnik jest po 3 czyszczeniu

    #684754 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • Postów: 270
    • Postów: 285

    Tłumaczę Ci sposób w jaki się usuwa tego typu niesprawności. Trzeba było napisać wcześniej, że jest po 3 czyszczeniu. Niestety Twój opis był tak nieudolny, jak i nieudolny jest sposób wyczyszczenia i regulacji Twojego gaźnika.

    Sprawdziłeś pływak? Jak? Obejrzałeś go i założyłeś? Może warto by było sprawdzić, czy nie jest gdzieś pęknięty? A może tonie przez co zawór iglicowy nie zamknie dopływu paliwa do pełnej już komory paliwowej gaźnika? Oglądałeś jak wygląda zawór iglicowy? Próbowałeś ustalić przyczynę, dlaczego nie zamyka dopływu paliwa do komory?

    Czym czyściłeś gaźnik? Wyregulowałeś odpowiednio maksymalny poziom paliwa w komorze pływakowej? Jak to zrobiłeś? Jaki jest ten poziom? Skąd masz informacje jaki powinien być?

    #684755 Reply
    Unikatowy
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    Pływak jest cały a po pierwszym czyszczeniu oddałem do czyszczenia mechanikowi

    #684756 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • Postów: 270
    • Postów: 285

    Motocyklowego? To trzeba mu ten gaźnik zawieźć i niech poprawia.

    #684757 Reply
    Unikatowy
    Uczestnik
    • 5
    • Postów: 9
    • Postów: 14

    A moze to byc wina filtru paliwa,że puszcza drobne brudy

    #684758 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • Postów: 270
    • Postów: 285

    Masakra… Od tego jest filtr paliwa, żeby zatrzymywać zabrudzenia. Powodem Twojego problemu jest to, że zawór iglicowy nie odcina dopływu paliwa do komory pływakowej. Paliwo wypełnia całą komorę i wychodzi do gardzieli, skąd przecieka do filtra powietrza i może komory sprężania. Maksymalny poziom paliwa w komorze pływakowej można regulować zgodnie z zaleceniami producenta gaźnika. Jak będzie źle wyregulowany to paliwo będzie się przelewać do gardzieli. Może też być tak, że brud podchodzi pod zaworek iglicowy. On się „niby” zamyka, ale występuje nieszczelność spowodowana jakimś paprochem, albo ziarnkiem piasku – różne rzeczy się zdarzają.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter 4t
Twoje informacje:




Back to top button