Skuter 2t speedfight 2

Witam, mam problem 4 miesiące temu wymieniałem cylinder tłok ogólnie cały komplet

Przydarzyła się taka sytuacja ze skuter nagle zaczął tracić na mocy a na dodatek pojawiły się problemy z odpalanie a także jak próbuje odpalić ze startera nożnego(bo rozrusznika nie mam) strzela co jakiś czas powietrzem z wydechu
Pytane …? Czy to może być wina już zajechanego cylindra po tym czasie ? Pod palcem nic nie czuć a specjalistycznego sprzętu pomiaru kompresji nie posiadam … dlatego zwracam się o pomoc tutaj może ktoś mi podpowie w czym może tkwić problem z góry dziękuje za wszelką pomoc

skoro nie czujesz kompresji to pewnie jej nie ma. przyczyn może być kilka ale zajechany cylinder to pierwsza myśl.
Zwłaszcza jak twoje “wymieniłem cylinder” oznacza “wymieniłem cylinder na chiński zamiennik”.

Tak jak mówiłem cylinder wydaje się być okej żadnych rys nie ma docieranie było także w porządku jedynie to mi tłumik spadł i 10 km bez wydechu jechałem czy to może mieć wpływ na zajechanie pierścionków czy cylka w bzyczku 2t? Olej z wydechu to przez pierścienie? Leje mieszankę
Jak już odpali po długim kopaniu to wskakuje na max obroty ruchy manetka nic nie dają po czym gaśnie.

Jak Ci wchodzi na maksymalne obroty to albo paliwo nie napływa do gaźnika i pali pary paliwa albo nieszczelność> Uszczelniacze, króciec, uszczelka pod cylindrem. Jazda bez wydechu to zabójstwo dla cylindra. 2T ma to do siebie, że zasysa podczas suwu również przez wydech i cały ten pył z pod koła przedniego łykał cylinder. To, że nie ma rys na cylindrze nic nie oznacza. Włóż pierścień z tłoka w cylinder, dopchnij tłokiem do połowy długości tulei i zmierz przerwę na zamku pierścienia. Gładź może nie mieć rys ale wystarczy, że przegrzałeś cylinder olej się zeszklił na gładzi i nie masz smarowania. Takie ryski na nowym cylindrze są po to aby było miejsce na filtr olejowy. Jak starłeś honowanie to cylinder prawie nie ma smarowania, starły się pierścienie i nie ma kompresji. Nie kupuj chińskich zestawów cylindrowych bo to shit. Pozdrawiam