skuter 2t przerywa na pełnej manetce

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis skuter 2t przerywa na pełnej manetce

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness Deep_Nothingness 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #163692
    Zdjęcie profilowe marek19974312
    marek19974312
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Jak jade około 30-40km/h wszystko jest dobrze dodam więcej gazu i zaczyna przerywać,szarpać.Zmieniałem świece,fajkę kabel wn czciłem gaźnik kranic i nadal nic nie pomogło.Czego moze byc to wina?

    #163694
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 953

    ten skuter ma jakąś nazwę? przebieg, stan techniczny? blokady? naprawy ostatnio?

    A może ma nawet typ silnika?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #163697
    Zdjęcie profilowe marek19974312
    marek19974312
    Użytkownik
    • Postów: 44

    zipp otis 2t przebiek niecałe 6tys bez blokad naprawy przeszedł 2 ale to wymiany cylindra

    #163698
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 953

    a jak wygląda świeca? filtr paliwa w jakim stanie?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #163699
    Zdjęcie profilowe marek19974312
    marek19974312
    Użytkownik
    • Postów: 44

    wszystko jest dobrze

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #163702
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 953

    skoro wszystko jest dobrze to nie ma powodu żeby przerywał.
    Wiec widocznie nie jest dobrze.
    Skuter będzie przerywał na wysokich obrotach z dwu powodów – problem z iskrą (za mała przerwa na świecy, padający lub przegrzewający się moduł/cewka, działa odcięcie, szaleje regulator napięcia i za dyży prąd idzie na zapłon- on wzrasta wraz z obrotami) lub niedobór wachy (przytkany gaźnik, niedrożny filtr paliwa)

    kolor świecy dużo powie. A to sie zaczęło nagle, w jakichś okolicznościach, po czymś, narastało..czy po prostu jechał jechał i nagle przestał?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #163703
    Zdjęcie profilowe marek19974312
    marek19974312
    Użytkownik
    • Postów: 44

    tez tak właśnie myślałem nad tym ze moduł moze mi padł lub regulator napiencia Kolor swiecy jest taki kawa z mlekiem tak nadle to sie zaczęło wszystko dziać

    #163801
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Skoro masz kawę z mlekiem, to mieszanka jest dobra. Zostaje więc elektryka. Musisz sprawdzić wartości ładowania akumulatora na odpalonym silniku z włączonymi światłami. Na postoju powinien dostawać ok 13V, na przekręconej manetce nie może dawać więcej niż 15V. Jeżeli wyniki będą mniejsze, to nawala stator, jak większe, to regulator napięcia. Jeżeli w normie, to zostaje moduł, cewka, przewód WN lub sama świeca.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie