skuter 2t problemy z odpaleniem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery skuter 2t problemy z odpaleniem

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #623871
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 11

    posiadam skuter longija 50 2t , skuter ma problemy z odpalenie np jak stoi przez dwa dni nie odpalany, tzn. od gaznika ida dwa wezyki, 1 od paliwa , 2 od powietrza , jesli wyjme ten od powietrza i zaciagne powietrza pare razy to po wlozeniu go do gaznika skuter odpala . Co moze byc przyczyna i jak z tym sobie poradzic?

    #623883
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 891

    do gaźnika idą 2 węzyki – owszem
    od paliwa i od oleju. Powietrze to taki ogromny dolot z filtra.
    Ale skoro w drugim węzyku masz powietrze a nie olej to masz problem

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #623890
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 11

    wezyk od oleju idzie z boku a mi chodzi o te dwa ktore sa na gorze

    #623892
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 891

    nie wiem dlaczego optymistycznie zakładasz że każdy gaźnik w 2T jest taki sam i nie podajesz nawet jaki to model.
    Ale pomijając.
    Ten wężyk na górze „od powietrza” to jest wręcz wężyk od „braku powietrza” czyli podciśnienia. On steruje karnikiem podciśnieniowym czyli tym co przepuszcza paliwo ze zbiornika do gaźnika. Kiedy zasysasz to otwiera się kranik i gaźnik wypełnia paliwo.
    Teraz sobie musisz wymyślić dlaczego ty możesz tam wyprodukować odpowiednie podciśnienie (ssanie) a gaźnik nie albo dlaczego to co generuje silnik jest za słabe dla kranika. Powodem może być np jakaś nieszczelność w dolocie albo zwalony ten kranik (zawór) podciśnieniowy

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #623894
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 11

    czyli najlepiej zalozyc nowy kranik podcisnieniowy ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #623895
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 891

    najlepiej to sprawdzić o co chodzi. może kranik a może brak podciśnienia w tej rurce (np nieszczelność w dolocie, słaby zawór membranowy, uszczelniacze wału, marny cylinder)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #623896
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 11

    jak sprawdzic czy zawor membranowy jest dobry?

    #623898
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 891

    użyć wyszukiwarki na forum lub użyć google. jest to opisane wielokrotnie w wielu miejscach

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie