Skuter 2t problem z instalacją

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #723260
    Kuba Sztymelski
    Uczestnik
    • Postów: 51

    Witajcie mam pewien problem w skuterze 2t. Przestały mi działać światła dzienne, kierunki oraz nie pokazuje ile mam paliwa i naładowanie w akumulatorze. Podejrzewam że nie działa moduł zapłonowy ponieważ jest lekko pęknięty i widać płytkę.

    #723262
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    1. Nie masz świateł dziennych.
    2. Nie napisałeś co to za sprzęt.
    3. Sprawdź swoje podejrzenia – jak nie działa moduł zapłonowy to skuter nie zapali.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #723263
    Kuba Sztymelski
    Uczestnik
    • Postów: 51

    Kingway eurostar. To w czym może być problem wszystko już sprawdzalem,czyscilem kostki bezpieczniki, żarówki, akumulator i ogółem cało instalacje.

    #723270
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    nie pisz że „wszystko sprawdziłeś” bo nie masz o temacie bladego pojęcia – więc siłą rzeczy nie sprawdziłes wszystkiego.
    Bo skoro wszystko sprawdziłes i nic nie znalazłeś to znaczy że wszystko jest ok. A nie jest.

    Po pierwsze nałąduj akumulator. Po drugie sprawdź bezpieczni i czy prąd jest za bezpiecznikiem i przed bezpiecznikiem. Potem sprawdź czy prawidłowo łączy stacyjka.
    A na końcu musisz sprawdzić czy ten twój pękniety moduł nie robi zwarcia i nie wywala bezpiecznika (możesz sprawdzać instalacje z tym modułem odpietym a potem wpiąc i zobaczyć.
    Potrzeba do takiego sprawdzania minimum próbnik z żarówką ale lepiej miernik uniwersalny.
    Potencjalnie zwarcie możesz mieć jeszcze w kilku miejscach – rozrusznik, prądnica, moduł, przekaźnik kierunków lub rozrusznika, padnięty regulator napięcia. Ale to już level 2 twoich testów.
    Zakładając że ten skuter sie trzyma kupy a nie to jest zdekompletowany złom za 200zł z którego usiłujesz coś ulepić

    #723271
    Kuba Sztymelski
    Uczestnik
    • Postów: 51

    Oczywiście że się trzyma kupy. Dzięki za poradę sprawdzę

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button