Skuter 2t problem z gaźnikiem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skuter 2t problem z gaźnikiem

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe damian240 damian240 1 lat, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #634862
    Zdjęcie profilowe PorHart
    PorHart
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam nam problem z moim chinolem silnik 2t.nie mogę do końca wyregulowac gaźnika, ponieważ silnik chodzi prawidłowo dopiero wtedy gdy śruba od mieszanki jest ma Maks wkrecona, moim zdaniem to bez sensu bo gaźnik wtedu nie ma żadnej regulacji, dodatkowo na takim ustawieniu bardzo dużo pali… Każdy obrót wykrecając ją silnik się muli. Od 0 do 20 km/h idzie dosyć dobrze i właśnie gdzieś w tym momencie następuje spadek obrotów i do 45/h muli się jak nwm co… Potem już idzie lepiej ale to i tak nie jest to… Więc wróciłem do tej opcji z wkrecona na Maks, co jest przyczyną? Mial ktoś taki problem?

    #634864
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 524

    zakładając że gaźnik jest sprawny to wynika z tego że dobrze zaczyna ci działać jak maksymalnie przykręcisz powietrze. Wiec albo dysza paliwowa jest za duża albo rozkalibrowana albo jest nieszczelność w dolocie i ma jeszcze jakieś dodatkowe powietrze albo zdycha ci cylinder i prawidłowa dawka paliwa już nie jest poprawnie spalana. jak widzisz możliwości jest dużo. wymieniłem te typowe – ale tu nawet zdychająca/zużyta świeca może się dokładać.
    Dłubałes w nim coś i się nie pochwaliłeś i tak się porobiło czy to po prostu usterka?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #634919
    Zdjęcie profilowe damian240
    damian240
    Zablokowany
    • Postów: 47

    Na 100% gdzieś ciągnie lewe powietrze.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #634924
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 524

    na 100% to lenin nie żyje. czy możesz udzielac mniej „zasadniczo 100%” rad kiedy to jest niekoniecznie tak jak to ci się wydaje?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #634927
    Zdjęcie profilowe damian240
    damian240
    Zablokowany
    • Postów: 47

    Takie jest moje zdanie w tej kwestii. Zresztą nie odpowiadałem tobie, tylko dla autora wątku.

    #634929
    Zdjęcie profilowe PorHart
    PorHart
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Nic w nim nie dłbubałem, skuter kupiłem e takim stanie, oczywiście sprzedający poinformował mnie że gaźnik jest do regulacji, najwidoczniej nie mógł sb poradzić z tym problemem

    #634932
    Zdjęcie profilowe damian240
    damian240
    Zablokowany
    • Postów: 47

    To sprawdź stan techniczny tego przewodu co idzie od filtra powietrza do gaźnika. Całkiem możliwe, że może być dziurawy, lub źle założony na gaźnik i dlatego tak się dzieje.

    Ps… kiedyś jak miałem skutera, to pamiętam że była tam taka zwężka w puszcze filtra powietrza. Sprawdź, czy ta rureczka tam jest, bo bez niej skuter też będziesz się dławił na standardowej dyszy.

    #634933
    Zdjęcie profilowe PorHart
    PorHart
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Właśnie chciałem dodać że tej zwęszki nie ma i to widać że było wycinane w garażu bo jest nawet nie estetycznie i nierówno wycięte.. Ale pribkem nie tkwi w tym bo gaźnik ustawiam bez tej całej puszki filtra. Do regulacji muszę ją ściągnąć bo inaczej nie mam dostępu do gaźnika, przed założeniem filtra zwiększam tylko wolne obroty bo wiadome po założeniu powietrze będzie ograniczone, więc problem jest w gaźniku albo za gaźnikiem, sprawdzę w wolnym czasie wszystkie te połączenia, może jakaś głupia uszczelka…

    #634935
    Zdjęcie profilowe damian240
    damian240
    Zablokowany
    • Postów: 47

    Jakoś dziwnie regulujesz ten gaźnik. Pierwsze słyszę o takim czymś. Filtr powietrze musi być po 1 szczelny, a po 2 ta gruba gumowa rura, co od niego idzie- ma być szczelnie założona na gaźnik. I dopiero regulujesz. W jaki sposób tobie ta puszka blokuje dostęp do gaźnika… to ja już nie wiem

    Odnośnie wyjętej zwężki- dysza minimum 85 inaczej będzie się dławił

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 5 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe damian240 damian240.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 5 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe damian240 damian240.
    #634938
    Zdjęcie profilowe PorHart
    PorHart
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Filtr powietrza mam bezpośrednio wkladany w gaźnik, jeśli założę filtr to zasłania mi cały gaźnik, jebany chinolek. Jutro zrobię zdj dla wytłumaczenia

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie