Skuter 2t po wymianie cylindra nie chce odpalic
- This topic has 8 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 3 years, 5 months temu by Szumek811.
- AutorWpisy
- 22 września 2020 dnia 19:24 #694726
Witam to znowu ja 😀
Mam taki problem otóż skuter 2t 70cc zgasł podczas jazdy tłok był zatarty wiec postanowiłem wymienić na taki sam 70cc cylinder tłok pierścienie głowice i po wymianie odpalił bez problemu lecz mulił się i gasł teraz nie da się go odpalić świece zalewa
Wyrzuca trochę palia od filtra powietrza
Czy mógłby mnie ktoś nakierować w czym tkwi problem ? Kompresje ma dobrą w razie potrzeby będę mógł udostępnić link do zakupionego zestawu skuter to peugeot speedfight 2 proszę o pomoc z góry dziękuje !23 września 2020 dnia 11:34 #694795kompresje ma dobrą CZYLI JAKĄ?
gaźnik i dysze w gaźniku po tej zmianie pojemności z 50 na 70 cm zmieniłes?
Jak długo tak “mulił” zanim padł?bo jest szansa że już go zajeździłeś na ubogiej mieszance. Zwłaszcza że to zapewne jakiś chiński cylinderek z gównolitu.
24 września 2020 dnia 05:45 #694877Kompresja mierzona jak zawsze na czuja 😜
Zmieniłem z 70cc na 70cc. Za pierwszym razem przy wymianie został włożony do tego gaźnik odpowiedni bo słyszałem gdzieś ze przy zmianie z 50cc na 70cc nie ma potrzeby wymieniania dyszki na na jakaś szczególnąNie wiem czy jest szansa ze zajezdzilem temten na ubugiej mieszance miał dozownik i plus do tego wlewalem trochę oleju do zbiornika z 5/10 ml na oko
Zgasl podczas jazdy możliwe ze zle napisałem benzyna się skończyła zgasł i to tyle z jazdy było potem mogłem kopać do śmierci wiec wymieniłem zestaw na identyczny
Odpaliłem od strzała praktycznie zamulił z 10 sekund zgasł potem odpaliłem po dłuższym czasie to nie gadał na tak „długo” No i ostatecznie skończyło się na pojedynczych strzałach z wydechu
Dodam ze trochę paliwa mi wyrzucał przy kopaniu do filtra powietrza chociaż nie wiem czy wymiana miałaby wpływ na gaźnik ?
24 września 2020 dnia 08:07 #694887Po pierwsze nie tylko zmienia się dyszę a nawet cały gaźnik na większy, seryjna dysza nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej ilości paliwa. Do 70ccm minimalny gaźnik to 17,5, ja do cylindra Pacorse Racing 70ccm mam założony gaźnik 21mm a Ty w tym czasie jeździsz na seryjnym 12 albo 14mm. Sam zamordowałeś cylinder. Jeżeli pluje paliwem to przyjrzyj się układowi zapłonu. Paliwem pluje bo go nie spala i robi się go na tyle dużo w komorze korbowej, że pluje ale to mówi nam jeszcze jedno. Zawór membranowy do wymiany. Znajduje się on pod króćcem gaźnika. Zacznij od niego. Kompresję mierzy się manometrem a nie na czuja, kompresja jest nam na forum w stanie sporo powiedzieć o kondycji silnika i ukierunkować na odpowiedź na awarię więc jest ważne abyś ten wynik znał.
24 września 2020 dnia 10:08 #694894Pokaże wam co w nim siedzi
Wydaje mi się ze tam dyszka jest większa dzisiaj sprawdzę ale to nie jest przyczyna dlaczego gruzik nie chce zapalić ! Wiecie jak sprawdzić zaworek membranowy czy jest sprawny ? Rozkręcałem go i wyglada na sprawny
Zapłon to znaczy? Jestem totalnie zielony w tych sprawach dzisiaj zmienię świece iskra jest z odległości 1.,5 cm cewka sprawna świeca swoje miała wiec postanowiłem kupić
Nie mam pojęcia czemu nie chce zapalić jeszcze jakieś rozwiązania?24 września 2020 dnia 10:52 #694897wg mnie 21mm gaźnik do tego gównianego cylinerka to jest dużo za dużo. pytanie jaka jest w nim dysza.
Jak powyżej 72-75 to za duża.
Zarówno na ssaniu jak i bez ssania ci nie odpala?Zawór membranowy wyciągasz i pod światło patrzysz czy są prześwity kiedy membranki dolegają do żeliwa. ma być szczelnie
24 września 2020 dnia 12:13 #694906Nie mam pojęcia czyściłem gaźnik ale nie zwróciłem na to uwagi wrócę z pracy to do tego zajrzę i dam znać !
A jest opcja ze jakoś magicznie zle założyłem tłok i wypadło zabezpieczenie i porysowało cylinder ? Chociaż wtedy by nie było żadnego znaku chyba od maszyny a od czasu do czasu strzeli z wydechu zapytać zawsze można 🙂24 września 2020 dnia 19:10 #694947Dziękuje wszyskim za pomoc!!!
Ogólnie to ja sam nie wiem co zrobiłem 😂
-wymieniłem świeczkę
-czyszczenie i regulacja gaźnika
-zobaczyłem na zaworek ale nic szczególnego nie zrobiłem oprócz rozebrania i złożeniaI jeszcze jedno zapytanie na koniec falują mi obroty ! Śruba ze sprężyną reguluje obroty a na tą drugą gaźnik nie reaguje lekkie poruszenie śrubą ze sprerzynka błyskawicznie zmienia prace silnika i w czym tkwi problem ?
25 września 2020 dnia 14:00 #695074Śruba ze sprężyną to śruba od wolnych obrotów a śruba po lewej stronie ta mała złota to śruba składu mieszanki. Jeżeli silnik nie reaguje na śrubę składu mieszanki to jest to znak, że masz za dużą dyszę. W ogóle tak jak Wombat wspomina to masz za duży gaźnik do takiego cylindra. Dla tego Chińskiego cylka to 19mm jest za dużo. On generuje max 5-7KM więc normalnym jest, że gaźnik 21mm będzie go zalewał i obroty będą falować. Daj dyszę 68-70 i wtedy próbuj regulować. Zazwyczaj jak bierzesz się za tuning to nie robi się go za 200 zł. Ja wsadziłem ok 3k cebulionów aby to jakoś latało. I owszem kolego, za duża dysza jak najbardziej może być powodem, przez który gruzik nie chce zapalić. Zapal świeczkę i oblej ją wodą…zgaśnie ?
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.