Skuter 2t muli na wysokich obrotach

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #733803
    Daroo Here
    Uczestnik
    • 2
    • 12Postów:

    Siemano ogólnie mam problem ze skuterem malaguti f10 50ccm mianowicie muli go na wysokich obrotach tłok cylek pierścienie zmienione z gmoto za 70 zł (wcześniej był lepszy nie pamiętam jaki konkretnie ale lepszy jakiś) myślałem że to może wina tego że nie ma kompresji ale założyłem nowy Przejechałem na nim może z 10 15 km membrany też z gmoto nowe gaźnik moretti nowy świeca również nowa NGK szczelina około 0.07 mm wydech też go nie muli był wypalany przy zmianie tloka
    Więc niedawno
    Myślę nad zmianą modułu zapłonowego Mam go około 3 lata gdy go kupiłem wszystko grało elegancko ale któregoś dnia lekko go przegrzałem i od tamtej pory coś mu nie pasuje i nie chce się wkręcać na wysokie obroty 1/4 gazu jest normalnie 2/4 / 3/4 zaczyna go szarpać po delikatnym odjęciu jedzie normalnie prędkość max myślę 40/45 km/h dodam również że na stopkach bez żadnego obciążenia kręci się normalnie nic go nie muli nic się nie dzieje
    Potrzebuje pomocy bo robię wszystko co tylko mi przyjdzie do głowy i nic nie pomaga a skuterek się przyda na dojazdy do pracy

    #733811
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    a ja myśle że nalezy zmierzyć kompresje i jeżeli MANOMATER wykaże poprawna kompresje to wyregulowac gaźnik.

    #733813
    Daroo Here
    Uczestnik
    • 2
    • 12Postów:

    Kompresja jest dobra na 100%
    Założyłem właśnie stary gaźnik ale nie chce nawet odpalić teraz przejechałem się kawałek zgasiłem i nie chce zapalić śrubki od regulacji nic nie zmieniają zalewa świece

    #733816
    Daroo Here
    Uczestnik
    • 2
    • 12Postów:

    Nie chce zapalić ani na jednym ani na drugim gaźniku zmieniałem świece jest iskra na obu ale ja zalewa podejrzewam że nie ma iskry pod ciśnieniem

    #733821
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    naa 100% to bedziesz wiedział jak wykonasz pomiar a nie bedziesz pisał co ci sie co najwyżej wydaje. Sorry chłopie ale tutaj takich co to „kompresja jest ok” albo „kompresja ok bo cylinder jest nowy” to już było na pęczki a potem sie okazywało że 6 bar…
    ja takie odpowiedzi traktuje jak marnowanie komuś czasu i nie biore w tym udziału.

    #733823
    Daroo Here
    Uczestnik
    • 2
    • 12Postów:

    Jak mogła by być słaba kompresja 10 km po zmianie tloka i robieniu przerw co 5 minut

    #733832
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    No właśnie. No niemożliwe.
    Ale też z drugiej strony było tutaj już 1982665198866776445895634536565365 takich przypadków wiec jednak sie tak zdarza.
    Zmierzam do tego że diagnozując usterkę NIE ZAKŁADASZ że coś jest OK tylko to sprawdzasz – i to odpowiednimi narzędziami. I jak jest OK to wtedy faktycznie jest OK. A nie ludzie tu sprawdzają kompresje palcem, kapciem, fiutem i piszą że jest OK. Potem 2 strony sie wymysla inne przyczyny a na końcu sie okazuje że wreszcie zmierzył kompresje i miał 4bar..
    Oczywiście nie zawsze – czasem seria ta komresja jest OK. Ale to ma wykazać pomiar a nie przekonanie uzytkownika.
    Najpierw sie wyklucza najprostsze i najtańsze do sprawdzenia usterki które sie przydarzają najczęsciej (są tak typowe że aż nudne) a dopiero potem sie tworzy wymyślne koncepcje modułów, wpływu kosmitów, zemsty ninja…itd

    #733838
    Daroo Here
    Uczestnik
    • 2
    • 12Postów:

    Pali od strzała znowu świeca miała przebicie zamówiłem nowa nie widzę już jak narazie problemu z muleniem na wysokich obrotach ale zamowilem profilaktycznie moduł i cewkę

    #733847
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    ale przeciez świece juz poprzednio zmieniałeś i nie było poprawy

    #733860
    Daroo Here
    Uczestnik
    • 2
    • 12Postów:

    Bo zmieniałem i nie było zoznicy mysle że dzieje się coś z modułem albo cewka

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button