Skuter 2T - problem z rozruchem na zimno

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #671980
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 5

    Witam szanowne grono.Mam problem z zimnym skuterem nie odpala.Jak jest ciepły pali na dotyk zarówno ze stopki jak i z rozrusznika.Pomocy

    #671982
    Kacper
    Uczestnik
    • Postów: 39

    Tez jestem posiadaczem skutera 2T, mam ten sam „problem”. Przejrzałem już wiele wątków na forum, ale z tego co widzę jest to normalne. Ja się na przykład do tego przyzwyczaiłem. Kolega ma 4T, mówi, że odpala na zimnym, ale gorzej na ciepłym.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #671983
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    a ssanie sobie sprawdziliście?

    #671997
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 5

    Tak sprawdzałem i nic muszę jeszcze poszukać tak nie może być!

    #672004
    Kacper
    Uczestnik
    • Postów: 39

    Jak chcesz, żeby odpalał na zimnym to zainstaluj sobie elektryczny gaźnik.

    #672037
    Przemysław
    Uczestnik
    • Postów: 35

    Proponuję zacząć od sprawdzenia ciśnienia sprężania. Więcej trudno powiedzieć ponieważ pasowało by wiedzieć przynajmniej o jakim silniku rozmawiamy.

    #672043
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    Tak sprawdzałem i nic muszę jeszcze poszukać tak nie może być!

    czy CO sprawdziłeś, JAK sprawdziłes?

    #672044
    specops
    Uczestnik
    • Postów: 129

    Czemu tak jest że jak cylek szlag trafił 2T to bęzyna nie dochodzi do cylindra? Mało kto o tym pisze ale ja to juz kilka razy miałem w 4 t jest inaczej?

    #672053
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    jeżeli celek szlag trafił to znaczy że nie ma kompresji. Jak nie ma kompresji to nie ma i podciśnienie. A jak nie ma podciśnienia to nie zasysa powietrza. Jak nie zasysa powietrza to ono sie nie porusza. A jak sie nie porusza powietrze to i nie porywa ze sobą paliwa.
    Piszą o tym w każdej książce co silnikach bo to podstawy.

    #672073
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 5

    Ciśnienie 6 barów.Wracając do kwestii jak ręką przytrzymam wylot gaznika to odpali a po chwili zgaśnie

    #672074
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    ciśninie 6 barów to złom już jest

    #672079
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 5

    Człowieku zmądrzej albo daj sobie spokój z takimi komentarzami.Z całym szacunkiem ale złom to masz w głowie.Ktoś szuka pomocy to ta trudne by to zrozumieć skoro ma się złom w tym czymś gdzie mózg powinien się znajdować!

    #672082
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    człowieku , wbij sobie w banie że spręzanie poniiżej 9 bar kwalifikuje cylinder do wymiany.
    A 6 bar to już agonia cylindra. W przypadku żelastwa nazywa sie to złomem

    #672083
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 5

    Nie chce mi się z tobą gadać i słuchać twoich bzdurnych teorii z mchu i paproci.Dziwię się że reszta jeszcze ciebie słucha.Tak ode mnie to goń się.A banie sobie zresetuj i nie czytaj tych bzdetów bo to shiet true !

    #672086
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    i na tym zakończymy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Temat ‘Skuter 2T - problem z rozruchem na zimno’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.
Back to top button