Skuter 2T - problem z rozruchem na zimno
- This topic has 14 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 1 year, 3 months temu by
Wombat.
- AutorWpisy
-
- 16 października 2019 dnia 08:07 #671980
Anonim
Nieaktywny- Postów: 5
Witam szanowne grono.Mam problem z zimnym skuterem nie odpala.Jak jest ciepły pali na dotyk zarówno ze stopki jak i z rozrusznika.Pomocy
- Ten wątek został zmodyfikowany 1 year, 3 months temu przez
Wombat. Powód: zmiana tytułu tematu
- Ten wątek został zmodyfikowany 1 year, 3 months temu przez
Wombat. Powód: zmiana tytułu tematu
- 16 października 2019 dnia 10:07 #671982
Tez jestem posiadaczem skutera 2T, mam ten sam „problem”. Przejrzałem już wiele wątków na forum, ale z tego co widzę jest to normalne. Ja się na przykład do tego przyzwyczaiłem. Kolega ma 4T, mówi, że odpala na zimnym, ale gorzej na ciepłym.
Mój sprzęt: CPI JP 50 - 16 października 2019 dnia 10:27 #671983
a ssanie sobie sprawdziliście?
ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)- 16 października 2019 dnia 11:33 #671997
Anonim
Nieaktywny- Postów: 5
Tak sprawdzałem i nic muszę jeszcze poszukać tak nie może być!
-
- 16 października 2019 dnia 12:38 #672004
Jak chcesz, żeby odpalał na zimnym to zainstaluj sobie elektryczny gaźnik.
Mój sprzęt: CPI JP 50 - 16 października 2019 dnia 20:19 #672037
Proponuję zacząć od sprawdzenia ciśnienia sprężania. Więcej trudno powiedzieć ponieważ pasowało by wiedzieć przynajmniej o jakim silniku rozmawiamy.
- 17 października 2019 dnia 16:39 #672073
Anonim
Nieaktywny- Postów: 5
Ciśnienie 6 barów.Wracając do kwestii jak ręką przytrzymam wylot gaznika to odpali a po chwili zgaśnie
-
- 16 października 2019 dnia 23:08 #672043
Tak sprawdzałem i nic muszę jeszcze poszukać tak nie może być!
czy CO sprawdziłeś, JAK sprawdziłes?
ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)- 16 października 2019 dnia 23:31 #672044
Czemu tak jest że jak cylek szlag trafił 2T to bęzyna nie dochodzi do cylindra? Mało kto o tym pisze ale ja to juz kilka razy miałem w 4 t jest inaczej?
-
- 17 października 2019 dnia 04:14 #672053
jeżeli celek szlag trafił to znaczy że nie ma kompresji. Jak nie ma kompresji to nie ma i podciśnienie. A jak nie ma podciśnienia to nie zasysa powietrza. Jak nie zasysa powietrza to ono sie nie porusza. A jak sie nie porusza powietrze to i nie porywa ze sobą paliwa.
Piszą o tym w każdej książce co silnikach bo to podstawy.ziuuummmm…. (nie bije piany na PW) - 17 października 2019 dnia 16:43 #672074
ciśninie 6 barów to złom już jest
ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)- 17 października 2019 dnia 19:18 #672079
Anonim
Nieaktywny- Postów: 5
Człowieku zmądrzej albo daj sobie spokój z takimi komentarzami.Z całym szacunkiem ale złom to masz w głowie.Ktoś szuka pomocy to ta trudne by to zrozumieć skoro ma się złom w tym czymś gdzie mózg powinien się znajdować!
-
- 17 października 2019 dnia 19:29 #672082
człowieku , wbij sobie w banie że spręzanie poniiżej 9 bar kwalifikuje cylinder do wymiany.
A 6 bar to już agonia cylindra. W przypadku żelastwa nazywa sie to złomemziuuummmm…. (nie bije piany na PW) - 17 października 2019 dnia 19:45 #672083
Anonim
Nieaktywny- Postów: 5
Nie chce mi się z tobą gadać i słuchać twoich bzdurnych teorii z mchu i paproci.Dziwię się że reszta jeszcze ciebie słucha.Tak ode mnie to goń się.A banie sobie zresetuj i nie czytaj tych bzdetów bo to shiet true !
- 17 października 2019 dnia 20:21 #672086
i na tym zakończymy.
ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
-
- AutorWpisy
- Temat ‘Skuter 2T - problem z rozruchem na zimno’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.