Skter 2t zablokowany wal w pewnym momencie

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #667951
    Adrian Zieliński
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Skuter 2t zipp toxic,
    wymieniony cylinder na 70ccm, poprzedni zatarty (50ccm)
    Problem polega na tym że niby pali od razu ale nie łapie obrotów,

    ALE TO JESZCZE NIC >:(

    Coś trzeszczy tłucze się w wariatorze/wale, charakterystyczne stukanie pukanie trzeszczenie.

    Po chwili dodając nieważne czy troche gazu, czy full czy połowe to slychać trzask i blokuje sie napęd w sensie wariator/wał i gaśnie.

    Po takim czymś kopka jest nieruchoma nie da sie jej ruszyć a na starter słychać jednen krótki dzwiek startera i dalej go nie puszcza, blokuje i starter i kopke.

    Zdjąłem wariator, kręcę wałem w lewo, idzie pół obrotu i blokuje, kręcę w prawo idzie też pół obrotu i go blokuje.
    Co to może być? Jak to naprawić???

    POMOCY BŁAGAM!!! Dodam że wariator nowy i rolki też i wał nie ma luzów sprawdzałem przy wymianie tłoka (góra dół tym takim co na to się tłok zakłada to góra dół nie ma luzów, lewo prawo są czyli dobrze jest. Pozdrawiam

    #667952
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 976

    ale jaki to silnik?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button