Simson w 2013

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #101140
    Zipp_Quantum_R
    Użytkownik
    • 13
    • 107Postów:

    Witam,witam. Tutaj chciałbym się dowiedzieć wszystko co wiecie o simsonkach s51,Enduro,sr50 itd. 😀 Możecie tutaj także zadawać pytania do innych. 😀

    #101155
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    50ccm bardzo mało pali, za to jest ślamazarny, słaba dynamika brak mocy, za to silnik jest bardzo trwały, z orginalnym zapłonem elektronicznym raczej bezobsługowy, z zamiennikiem modułu raczej wyjeżdża się z domu ale do domu się nie wraca :). Gdzieś po krawężnikach można poskakać wyszaleć się, rama itp nie wrażliwa na złe traktowanie, na krótkie odcinki może być, na dłuższe wypady jest tragiczny, jest potwornie niewygodny , ma za wąskie siedzenie, i seryjnie za niską kierownicę, po przejechaniu 300km po 150km w jedną stronę i 150km z powrotem przez to za wąskie siedzenie dupa mnie bolała że ciężko było usiąść nawet w wygodnym fotelu, a przez za niską kierownicę plecy bolały że jeszcze następnego dnia chodziłem jak kwazimodo. Za niewielkie pieniądze warty polecenia, jeśli cena miałe by przekroczyć 1500zł wolał bym coś nowego z chińszczyzny.

    #101242
    Zipp_Quantum_R
    Użytkownik
    • 13
    • 107Postów:

    😛

    #102630
    Marley
    Użytkownik
    • 0
    • 5Postów:

    Simson to dobry motor nadal tylko trzeba potrafić jeździć na nim . Simson to przyjemność z jazdy trzeba zmieniać te biegi i można łatwo dzięki temu na tylnie koło się wybić . Nie zamienił bym mojego simsona na skuter (simsona mam skladanego od ramy) bo skuter to zwyczajna nuda i 0 przyjemności z jazdy . Do simsona jak i innych motorów NIE MOŻNA ROBIĆ ŻADNYCH PRZERÓBEK np z 50 poj. Do 125 ponieważ wszystkie części są dopasowane do mocy silnika i po przejechaniu 1000 km silnik ci zwyczajnie zdechnie i cały motor się rozpadnie . ;/

    #102654
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    hmm z tym akurat sie nie zgodze na poczatku lat 80 robili z simsonkow
    scigacze na tory chlopaki z klubu. na tloku 70 lub 80 i seryjnym wale smigaly 2sezony gdzie w sezonie z treningami i wyscigami robily letkko 3 tys km a zapierdzielaly po 120 na prostej chyba cos malo wiesz o mozliwosciach simsona(dzis masz zestawy po60 65 70:)dodatkowe kanaly w tloku cylindrze,przerobki zebatek na spid solo lub trial a w tamtych czasach nie bylo mozliwosci sciagniecia jak dzis scigaczka 80 i scigania sie na torze a nielicznych mozna bylo policzyc na palcach jednej reki kto wtedu jezdzil na japonczyku

    #102658
    Marley
    Użytkownik
    • 0
    • 5Postów:

    Może i masz racje ale co do przeróbek to się już tyle nasłuchałem od dziadka który robi motory od 1961 typu simson mz cezet shl wsk itp także co do przeróbek t
    o nie polecam .

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button