Silniki am6. Dziura pomiędzy 7 tys obr a 8 tyś obr
- This topic has 18 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 9 years temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
6 kwietnia 2012 dnia 21:57 #202146
Anonim
Gość- Postów: 89 724
Witam
Moja tzr ma zębatki 13/47, wydech tecnigasa – rsg , dysze 105 w gaźniku 16mm, oraz cyl z dobrą kompresją
Płyn chłodniczy nie idzie do komory, olej ze skrzyni też nie
Problem polega na tym, że na rozgrzanym fest silniku do 4-ki idzie świetnie i ma muła na 5 i 6
Jeśli jest poniżej 7,5 tys to będzie tylko trzymać obroty i ssanie nie pomaga
Jeśli się bujnie z górki od razu ładnie wkręci się z 8 do 10 tyś
Jeśli będę ciągnął pod 10 tysięcy już od jedynki ma naprawdę mocne przyspieszenie i bez problemu 10 tyś obrotów wykręci na płaskiej drodze bez wiatru
Świeca ma kolor brązu, coś pod rudawy jakby podchodzi
Ktoś mógłby mi doradzić o co chodzi?
Ssanie jak mówiłem nie poprawia sprawy , ani tez nie pogarsza, więc nie jestem przekonany czy to wina regulacji gaźnika.
6 kwietnia 2012 dnia 22:27 #202147Anonim
Gość- Postów: 89 724
powiedziałbym że zawór wydechowy ale to 50cc
hmm nic innego jak gaźnik mi do głowy nie przychodzi , naped w biegach to nie naped piździkowy wiec on ci dziur robić nie będzie
mam wrażenie jak by dysza była za mała ( nie patrzac na to że na sssanie nie reaguje)
ale 105 to sporo do serii cylka
hm nie wiem
Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
6 kwietnia 2012 dnia 23:23 #202148Anonim
Gość- Postów: 89 724
strasznie dziwaczny ten problem
strzelam że może coś być też jeszcze ze świecą
aczkolwiek dziwne te anomalie
7 kwietnia 2012 dnia 00:07 #202149Anonim
Gość- Postów: 89 724
Stało Ci się to nagle czy od zawsze to maszł
Jak podejrzewasz świece to ją zmień, droga nie jest. I do tego możesz filtr wyczyscić7 kwietnia 2012 dnia 09:31 #202150Anonim
Gość- Postów: 89 724
dzieje się tak po wymianie cylindra z tłokiem na oryginalne am6 po znikomym przebiegu
7 kwietnia 2012 dnia 14:16 #202151Anonim
Gość- Postów: 89 724
A przedtem był też oryginał czy jakiś tuningowy ?
Zmieniłeś tylko cylinder na oryginał i nic więcej ?7 kwietnia 2012 dnia 18:32 #202152Anonim
Gość- Postów: 89 724
ja stawiam na lewe powietrze lub/i regulacja czyszczenie gaźnika
7 kwietnia 2012 dnia 21:39 #202153Anonim
Gość- Postów: 89 724
zmieńiłem cyl z oryginału po szlifie na meteorze – zaczął łapać tłok
na oryginalną serie z kompresją ponad 9 bar
lewe powietrze wykluczyłem
rozebrałem i poczyściłem gaźnik jutro wyreguluje bo dzisiaj mi czasu nie starczyło, ale nie wiem czy pomoże
8 kwietnia 2012 dnia 00:22 #202154Anonim
Gość- Postów: 89 724
To znaczy jak wykluczyłeś ? Ot tak sobie czy sprawdzałeś dokładnie wszystko ? 🙂
8 kwietnia 2012 dnia 13:59 #202155Anonim
Gość- Postów: 89 724
sprawdziłem dokładnie każde połączenie i wszędzie jest szczelnie
8 kwietnia 2012 dnia 22:12 #202156Anonim
Gość- Postów: 89 724
w kazde polaczenie nasacz lekko olejem naokolo cylka, gaźnika swiecy
i wtedy sprawdź dokladnie bo tak to nie sprawdzisz 🙂 a jak nasaczysz olejem to będzie bablowalo. Po 2 zobacz czy ten pierscien uszczelniajacy swiece się nei zuzyl bo jak za czesto się wykreca i wkreca swiece to on się zuzywa no i przez to tez moze lapac.
dalej pozostaje przy swoim9 kwietnia 2012 dnia 22:33 #202157Anonim
Gość- Postów: 89 724
sprawdzałem olejowa metodą
nie ma lewego
spod świecy tez nic nie wypływa
wyregulowałem gaźnik i jest tak że raz przejdzie te obroty, a znów z wiatrem ma kłopot albo sam z siebie jakoś tak blokuje se
teraz jest lepiej po regulacji bo jeśli pociągnę na 4 do 9 to na 5 spokojnie się rozbuja dalej
jak myslisz danielson: ma za uboga mieszankę czy za bogatą??
10 kwietnia 2012 dnia 14:23 #202158Anonim
Gość- Postów: 89 724
Skoro jest już lepiej niż było to jedź dalej w tą samą stronę …
11 kwietnia 2012 dnia 16:52 #202159Anonim
Gość- Postów: 89 724
jak przerywa to za duzo paliwa, jak robi takie buuu czyli za mało wachy za duzo powietrza
11 kwietnia 2012 dnia 21:14 #202160Anonim
Gość- Postów: 89 724
Też miałem coś takiego, że ani nie robił buuu ani tyryryryry, a w pewnym zakresię obr. nie chciał iść ale nie pamiętam w którą stronę kręciłem :p
12 kwietnia 2012 dnia 15:57 #202161Anonim
Gość- Postów: 89 724
właśnie ona ani nie robi buuu jak z 2 tys na 1 odkręcę opór ani nie robi trrrrr
13 kwietnia 2012 dnia 19:07 #202162Anonim
Gość- Postów: 89 724
Kręciłeś (gaźnikiem) czy ci się nie chce ?
13 kwietnia 2012 dnia 22:12 #202163Anonim
Gość- Postów: 89 724
A mieszanke robisz sam ? czy masz normalnie dozownik?
I jak widzisz że po regulacji gaźnika jest lepiej, to postaraj się wyregulować jeszcze lepiej:)
Przede wszystkim świeca,gaźnik,filtry 🙂15 kwietnia 2012 dnia 18:29 #202164Anonim
Gość- Postów: 89 724
to tak, podsumowując
gaźnik wyregulowany, i jest dużo lepiej
pociągając do 9 tyś na 5-ce i wrzucając 6-czkę trzyma ładnie obroty koło 8,5 i jest elastyczność
i z dołu od 5tyś na 6-ce wkręci się (powoli) aż złapie rezo i łogień
podsumowując dziura przed rezo pod dużym obciążeniem jakim jest 6 bieg zawsze jakaś będzie
im mocniejsza góra tym większa dziura przed rezo, a seryjny wydech nie ma tej przypadłości bo jest obliczony pod seryjną 50tkę
w 125 tą dziurę rekompensuje zawór wydechowy
myślę że można zamknąć
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.