Silniki am6. Dziura pomiędzy 7 tys obr a 8 tyś obr

  • This topic has 18 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 9 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #202146
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam

    Moja tzr ma zębatki 13/47, wydech tecnigasa – rsg , dysze 105 w gaźniku 16mm, oraz cyl z dobrą kompresją

    Płyn chłodniczy nie idzie do komory, olej ze skrzyni też nie

    Problem polega na tym, że na rozgrzanym fest silniku do 4-ki idzie świetnie i ma muła na 5 i 6

    Jeśli jest poniżej 7,5 tys to będzie tylko trzymać obroty i ssanie nie pomaga

    Jeśli się bujnie z górki od razu ładnie wkręci się z 8 do 10 tyś

    Jeśli będę ciągnął pod 10 tysięcy już od jedynki ma naprawdę mocne przyspieszenie i bez problemu 10 tyś obrotów wykręci na płaskiej drodze bez wiatru

    Świeca ma kolor brązu, coś pod rudawy jakby podchodzi

    Ktoś mógłby mi doradzić o co chodzi?

    Ssanie jak mówiłem nie poprawia sprawy , ani tez nie pogarsza, więc nie jestem przekonany czy to wina regulacji gaźnika.

    #202147
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    powiedziałbym że zawór wydechowy ale to 50cc

    hmm nic innego jak gaźnik mi do głowy nie przychodzi , naped w biegach to nie naped piździkowy wiec on ci dziur robić nie będzie

    mam wrażenie jak by dysza była za mała ( nie patrzac na to że na sssanie nie reaguje)

    ale 105 to sporo do serii cylka

    hm nie wiem

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #202148
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    strasznie dziwaczny ten problem

    strzelam że może coś być też jeszcze ze świecą

    aczkolwiek dziwne te anomalie

    #202149
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Stało Ci się to nagle czy od zawsze to maszł
    Jak podejrzewasz świece to ją zmień, droga nie jest. I do tego możesz filtr wyczyscić

    #202150
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dzieje się tak po wymianie cylindra z tłokiem na oryginalne am6 po znikomym przebiegu

    #202151
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A przedtem był też oryginał czy jakiś tuningowy ?
    Zmieniłeś tylko cylinder na oryginał i nic więcej ?

    #202152
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja stawiam na lewe powietrze lub/i regulacja czyszczenie gaźnika

    #202153
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zmieńiłem cyl z oryginału po szlifie na meteorze – zaczął łapać tłok

    na oryginalną serie z kompresją ponad 9 bar

    lewe powietrze wykluczyłem

    rozebrałem i poczyściłem gaźnik jutro wyreguluje bo dzisiaj mi czasu nie starczyło, ale nie wiem czy pomoże

    #202154
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To znaczy jak wykluczyłeś ? Ot tak sobie czy sprawdzałeś dokładnie wszystko ? 🙂

    #202155
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sprawdziłem dokładnie każde połączenie i wszędzie jest szczelnie

    #202156
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w kazde polaczenie nasacz lekko olejem naokolo cylka, gaźnika swiecy
    i wtedy sprawdź dokladnie bo tak to nie sprawdzisz 🙂 a jak nasaczysz olejem to będzie bablowalo. Po 2 zobacz czy ten pierscien uszczelniajacy swiece się nei zuzyl bo jak za czesto się wykreca i wkreca swiece to on się zuzywa no i przez to tez moze lapac.
    dalej pozostaje przy swoim

    #202157
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sprawdzałem olejowa metodą

    nie ma lewego

    spod świecy tez nic nie wypływa

    wyregulowałem gaźnik i jest tak że raz przejdzie te obroty, a znów z wiatrem ma kłopot albo sam z siebie jakoś tak blokuje se

    teraz jest lepiej po regulacji bo jeśli pociągnę na 4 do 9 to na 5 spokojnie się rozbuja dalej

    jak myslisz danielson: ma za uboga mieszankę czy za bogatą??

    #202158
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Skoro jest już lepiej niż było to jedź dalej w tą samą stronę …

    #202159
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak przerywa to za duzo paliwa, jak robi takie buuu czyli za mało wachy za duzo powietrza

    #202160
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Też miałem coś takiego, że ani nie robił buuu ani tyryryryry, a w pewnym zakresię obr. nie chciał iść ale nie pamiętam w którą stronę kręciłem :p

    #202161
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    właśnie ona ani nie robi buuu jak z 2 tys na 1 odkręcę opór ani nie robi trrrrr

    #202162
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kręciłeś (gaźnikiem) czy ci się nie chce ?

    #202163
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A mieszanke robisz sam ? czy masz normalnie dozownik?
    I jak widzisz że po regulacji gaźnika jest lepiej, to postaraj się wyregulować jeszcze lepiej:)
    Przede wszystkim świeca,gaźnik,filtry 🙂

    #202164
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to tak, podsumowując

    gaźnik wyregulowany, i jest dużo lepiej

    pociągając do 9 tyś na 5-ce i wrzucając 6-czkę trzyma ładnie obroty koło 8,5 i jest elastyczność

    i z dołu od 5tyś na 6-ce wkręci się (powoli) aż złapie rezo i łogień

    podsumowując dziura przed rezo pod dużym obciążeniem jakim jest 6 bieg zawsze jakaś będzie

    im mocniejsza góra tym większa dziura przed rezo, a seryjny wydech nie ma tej przypadłości bo jest obliczony pod seryjną 50tkę

    w 125 tą dziurę rekompensuje zawór wydechowy

    myślę że można zamknąć

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button