Silniki am6. Dziura pomiędzy 7 tys obr a 8 tyś obr

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Silniki am6. Dziura pomiędzy 7 tys obr a 8 tyś obr

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #202146

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam

    Moja tzr ma zębatki 13/47, wydech tecnigasa – rsg , dysze 105 w gaźniku 16mm, oraz cyl z dobrą kompresją

    Płyn chłodniczy nie idzie do komory, olej ze skrzyni też nie

    Problem polega na tym, że na rozgrzanym fest silniku do 4-ki idzie świetnie i ma muła na 5 i 6

    Jeśli jest poniżej 7,5 tys to będzie tylko trzymać obroty i ssanie nie pomaga

    Jeśli się bujnie z górki od razu ładnie wkręci się z 8 do 10 tyś

    Jeśli będę ciągnął pod 10 tysięcy już od jedynki ma naprawdę mocne przyspieszenie i bez problemu 10 tyś obrotów wykręci na płaskiej drodze bez wiatru

    Świeca ma kolor brązu, coś pod rudawy jakby podchodzi

    Ktoś mógłby mi doradzić o co chodzi?

    Ssanie jak mówiłem nie poprawia sprawy , ani tez nie pogarsza, więc nie jestem przekonany czy to wina regulacji gaźnika.

    #202147

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiedziałbym że zawór wydechowy ale to 50cc

    hmm nic innego jak gaźnik mi do głowy nie przychodzi , naped w biegach to nie naped piździkowy wiec on ci dziur robić nie będzie

    mam wrażenie jak by dysza była za mała ( nie patrzac na to że na sssanie nie reaguje)

    ale 105 to sporo do serii cylka

    hm nie wiem

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #202148

    Anonimowy
    • Postów: 0

    strasznie dziwaczny ten problem

    strzelam że może coś być też jeszcze ze świecą

    aczkolwiek dziwne te anomalie

    #202149

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Stało Ci się to nagle czy od zawsze to maszł
    Jak podejrzewasz świece to ją zmień, droga nie jest. I do tego możesz filtr wyczyscić

    #202150

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dzieje się tak po wymianie cylindra z tłokiem na oryginalne am6 po znikomym przebiegu

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #202151

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A przedtem był też oryginał czy jakiś tuningowy ?
    Zmieniłeś tylko cylinder na oryginał i nic więcej ?

    #202152

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja stawiam na lewe powietrze lub/i regulacja czyszczenie gaźnika

    #202153

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zmieńiłem cyl z oryginału po szlifie na meteorze – zaczął łapać tłok

    na oryginalną serie z kompresją ponad 9 bar

    lewe powietrze wykluczyłem

    rozebrałem i poczyściłem gaźnik jutro wyreguluje bo dzisiaj mi czasu nie starczyło, ale nie wiem czy pomoże

    #202154

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To znaczy jak wykluczyłeś ? Ot tak sobie czy sprawdzałeś dokładnie wszystko ? 🙂

    #202155

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprawdziłem dokładnie każde połączenie i wszędzie jest szczelnie

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie