Silniki am6. Dziura pomiędzy 7 tys obr a 8 tyś obr

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Silniki am6. Dziura pomiędzy 7 tys obr a 8 tyś obr

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #202146

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam

    Moja tzr ma zębatki 13/47, wydech tecnigasa – rsg , dysze 105 w gaźniku 16mm, oraz cyl z dobrą kompresją

    Płyn chłodniczy nie idzie do komory, olej ze skrzyni też nie

    Problem polega na tym, że na rozgrzanym fest silniku do 4-ki idzie świetnie i ma muła na 5 i 6

    Jeśli jest poniżej 7,5 tys to będzie tylko trzymać obroty i ssanie nie pomaga

    Jeśli się bujnie z górki od razu ładnie wkręci się z 8 do 10 tyś

    Jeśli będę ciągnął pod 10 tysięcy już od jedynki ma naprawdę mocne przyspieszenie i bez problemu 10 tyś obrotów wykręci na płaskiej drodze bez wiatru

    Świeca ma kolor brązu, coś pod rudawy jakby podchodzi

    Ktoś mógłby mi doradzić o co chodzi?

    Ssanie jak mówiłem nie poprawia sprawy , ani tez nie pogarsza, więc nie jestem przekonany czy to wina regulacji gaźnika.

    #202147

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiedziałbym że zawór wydechowy ale to 50cc

    hmm nic innego jak gaźnik mi do głowy nie przychodzi , naped w biegach to nie naped piździkowy wiec on ci dziur robić nie będzie

    mam wrażenie jak by dysza była za mała ( nie patrzac na to że na sssanie nie reaguje)

    ale 105 to sporo do serii cylka

    hm nie wiem

    #202148

    Anonimowy
    • Postów: 0

    strasznie dziwaczny ten problem

    strzelam że może coś być też jeszcze ze świecą

    aczkolwiek dziwne te anomalie

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #202149

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Stało Ci się to nagle czy od zawsze to maszł
    Jak podejrzewasz świece to ją zmień, droga nie jest. I do tego możesz filtr wyczyscić

    #202150

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dzieje się tak po wymianie cylindra z tłokiem na oryginalne am6 po znikomym przebiegu

    #202151

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A przedtem był też oryginał czy jakiś tuningowy ?
    Zmieniłeś tylko cylinder na oryginał i nic więcej ?

    #202152

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja stawiam na lewe powietrze lub/i regulacja czyszczenie gaźnika

    #202153

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zmieńiłem cyl z oryginału po szlifie na meteorze – zaczął łapać tłok

    na oryginalną serie z kompresją ponad 9 bar

    lewe powietrze wykluczyłem

    rozebrałem i poczyściłem gaźnik jutro wyreguluje bo dzisiaj mi czasu nie starczyło, ale nie wiem czy pomoże

    #202154

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To znaczy jak wykluczyłeś ? Ot tak sobie czy sprawdzałeś dokładnie wszystko ? 🙂

    #202155

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprawdziłem dokładnie każde połączenie i wszędzie jest szczelnie

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie