Silnik TZR 125 BELGARDA do Pro 50 i kilka pytań

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Silnik TZR 125 BELGARDA do Pro 50 i kilka pytań

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe marek789 marek789 3 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #190903
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    Witam mam kilka pytań odnośnie tego Zippa http://olx.pl/oferta/zipp-pro-50yamaha-tzr-125-rejestracja-na-50ccm3-CID5-ID9W8ff.html#321ee68567 bo z tego co się orientuje to jest to silnik 2T a widzę oryginalny wydech z Pro. Z czego on ma te zegary, manetki i przełączniki może ktoś wie ? Czy do takiego silnika trzeba było wzmacniać ramę i gdzie ? Czy jeśli bym chciał wsadzić silnik z Hondy NSR 125 do mojego Pro to co potrzebuje ? Silnik, moduł zapłonowy i wiązkę elektroniki ?

    Z góry dzięki. Pozdrawiam

    #190919
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Silnik, który jest wstawiony w tego Zippa, to na pewno 2T, widać po głowicy. Zegary pewnie też są od Yamahy, żeby nie było kombinacji z obrotomierzem. Widzę też, że jednostka napędowa jest chłodzona cieczą. Jak się przyjrzeć ramie, to widać miejsca nowych spawów. Jeżeli robił to ktoś zaznajomiony ze sztuką spawania, to nie powinno być problemów z wytrzymałością konstrukcji. Jednak napis Yamaha na deklu silnika jest spory i na pewno będzie przyciągał uwagę na stacjach diagnostycznych i ewentualnych kontrolach drogowych.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #190928
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    Ok dzięki a co do tego wydechu to może być on taki jaki jest oryginalne w Pro do 2T ? Oraz czego bym potrzebował aby wszystko działało jak należy przy wymianie na taki silnik ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
    #190961
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Wydech w 2T powinien być dopasowany konkretnie do silnika, czyli polecałbym oryginalny od Yamahy. A z części, to podejrzewam, że oprócz samego silnika, to chłodnicy, okablowania, modułu, gaźnika, króćca ssącego, mocowań oraz prawdopodobnie statora, bo może różnić się okablowaniem. Generalnie wszystkich bebechów, bo z Zippa zostało by niewiele, rama, koła, plastiki i światła. Jeżeli masz dostęp do tycz części za niewielkie pieniądze i umiejętności połączone z chęciami, to coś może z tego wyjść. Ale moim zdaniem, to gra niewarta świeczki. Dużo roboty, jeszcze więcej kosztów, by na końcu kombinować z przeglądami i co chwila wypatrywać miśków na horyzoncie. A teraz, jak na drodze pojawiło się sporo 125, to na pewno wzrosną kontrole jednośladów, bo mają duże pole do podniesienia swoich statystyk.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #190970
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    To jak został połączony wydech w tym zippie z aukcji ?

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie