Silnik się zaciera, POMOCY!!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Silnik się zaciera, POMOCY!!

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 7 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #75184 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe qoorchuck
    qoorchuck
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam, od kilku dni mam motorower Benzer Yankee. Przebiegu ma ok. 270 km. Ostatnio wyraźnie stracił na mocy, gorzej się wkręca na obroty i jakoś muli. Do tego czasem słychać dziwny metaliczny dzwięk z silnika, jakby właśnie nie było oleju który by zapobiegł tarciu. Zwykle pali od razu, na bardzo zimnym silniku to za 2 lub 3 próbą rozrusznika. Dodam, ze cały czas jeździłem na nie więcej niż pół manetki, przy czym kilka razy prędkość z górki osiągnęła 60, czy 65 km/h. Niedługo ma być pierwszy przegląd (300 km), a ja boje sie, ze go doprowadzam do zatarcia. Da się go jeszcze uratować? Powiem o tym przy okazji przeglądu w serwisie, a tymczasem czekam na Wasze rady, bo naprawde nieźle sie wystraszylem. Pozdrawiam.

    #75189 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Whistler
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Max na pół gwizdka? Przy docieraniu powinno się korzystać z pełnego zakresu obrotów (oczywiście z odpowiednią ostrożnością, aby temperatura cylka nie skoczyła za bardzo) , w przeciwnym razie na gładzi cylindra może powstać tzw. „próg”, który – z tego co słyszałem, w późniejszym czasie może ograniczyć moc silnika lub nawet zniszczyć pierścienie. Jeżeli coś pomieszałem, to niech ktoś mnie poprawi…

    ____________________________________
    Kymco Vitality 2t
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/33748] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/33748/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Bykom_stop][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #75192 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe qoorchuck
    qoorchuck
    Użytkownik
    • Postów: 10

    To, że otwierałem mu max. pół przepustnicy nie znaczy, że wciąż na tych samych obrotach, prawda? Przyznam się, że niespecjalnie pilnowałem prędkości, często jeździłem te 50 żeby nie był zawalidrogą, ale wszystko starałem się robić tak, żeby nie piłować tak silnika. Co mogę zrobić, by go odratować? I czym moze byc ten dzwiek tarcia?

    #75193 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe inca1234
    inca1234
    Użytkownik
    • Postów: 25

    ja miałem taki przypadek mialem inca street 50 tzn mam 😉 wstawilem cylider wrac z tlokiem 60cm ,odpalilem pochodzil 15 min zeby to sie ulozylo troche i postanowilem sie troche przejechac.na poczotku z predkoscia 20 25 km ,potem cos mnie pod krecilo i postanowilem wcisnac i trzymalem predkosc w granicach 60 km ,50 km oczywiscie nie byl to max he 😉
    po paru kilometrach skuter stanol ,sprubowalem odpalic kopniakiem lecz on byl zablokowany co spowodowalo ? cylider nie byl odporny i przygotowany na tak duza temp ,tlok wraz z cylidrem lekko zatarlem ,i spowodowalo to wszystko ze to na puchlo od tej temp .potem jak rozebralem wszystko wyrownalem tlok takim ala hm sa to takie wlosy jak papier scierny potem troche cylinder i zalozylem nowe pierscienie 😉 i udalo mi sie uniknac mocnego zatarcia i do tej pory jezdzi 😉 do predkosc 85 ,90 km 😉 pozdrawiam i zapraszam

    #75194 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe qoorchuck
    qoorchuck
    Użytkownik
    • Postów: 10

    A wiesz moze czy cos takiego robia w serwisie i czy to podlega w jakiś sposób gwarancji? Bo tak teoretycznie to mój sposób docierania był bliski temu książkowemu 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #75195 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe inca1234
    inca1234
    Użytkownik
    • Postów: 25

    oj nie pomoge zbytnio ,hm powiem ci tak mam ince 2 lata ,gwarancje stracilem na nia jak ja zakupilem po miesiacu 😉
    bo zaczelem ja przerabiac 😉
    na przeglady sciaganie blokad nigdzie nie byla odawana ,sam jej sciaglem z wario modul itp 🙂
    i przerabiam ja sam 😉 i do tej pory jezdzi bez awaryjnie ;d wbijaj nawet jest Filmik ;p

    #75201 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe qoorchuck
    qoorchuck
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Ja na szczescie mam tak, ze juz sprzedali mi nowy, ale odblokowany, wciąż 2 laa gwarancji. Jak chce to moge sobie u nich przerobic na 72 i nie trace gwarancji, takze wszystko lajtowo. Tylko mnie ten silnik ciekawi.

    #151114 Odpowiedź

    Paweł
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witajcie mam problem prosze o porade i moze jakas pomoc z waszej strony mam yanke benzer 2011 z silnikiem 110cm ostatnio jezdzil bardzo plynnie zrywnie i nie bylo zle wrecz super pozniej silnik zaczol slabnac pewnego poranka do pracy jade on 4 redukcja 3 i wkoncu 2 ledwo jedzie.zablokowalo mi silnik i wpadlem w poslizg mala kraksa.Powiedzcie co sie stalo ze tak sie wydazylo.NIe ma kasy by remontowac wiec zalorzylem drugi 72 cm spoko wszystko chodzi ale sa minusy nie odpali od startera a druga sprawa slaby na 4 biegu ledwo na 3 pod górki trzeba redkowac na dwa.Co jest z pierwszym silnikiem tym 10 a co sie dzieje z drugim72 cm pomocy

    Paweł Kominiarz
    #151115 Odpowiedź

    Paweł
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Paweł napisał:

    Witajcie mam problem prosze o porade i moze jakas pomoc z waszej strony mam yanke benzer 2011 z silnikiem 110cm ostatnio jezdzil bardzo plynnie zrywnie i nie bylo zle wrecz super pozniej silnik zaczol slabnac pewnego poranka do pracy jade on 4 redukcja 3 i wkoncu 2 ledwo jedzie.zablokowalo mi silnik i wpadlem w poslizg mala kraksa.Powiedzcie co sie stalo ze tak sie wydazylo.NIe ma kasy by remontowac wiec zalorzylem drugi 72 cm spoko wszystko chodzi ale sa minusy nie odpali od startera a druga sprawa slaby na 4 biegu ledwo na 3 pod górki trzeba redkowac na dwa.Co jest z pierwszym silnikiem tym 110cm a co sie dzieje z drugim 72cm pomocy

    Paweł Kominiarz
    #151141 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Paweł, dałeś wieksza dyszę i filtrr powietrza o większej przepustowości? Jesli nie to się nie dziw. Tez byłbyś słaby gdybyś dostawał porcje jedzenia jak dla przedszkolaka.

    Inca – założę się, że ten cylinder był najtańszy z najtańszych, prawda? Ja miałem identycznie jak Ty gdy zastosowałem badziewie TunEx. Zatarło się po 10 km i tłok stanał. Potem jednak załozyłem inny cylinder na tym samym tłoku i jeździ do dziś. A wszystki inne – nawet znienawidzony przez wielu Almot – po założeniu ogień i nic im się nie działo.

    Mam jeszcze pytanie – zmieniałeś dyszę i dolot powietrza do tej 60?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
Odpowiedz do: Silnik się zaciera, POMOCY!!
Informacje o Tobie: