! Forum Serwis Silnik 4t

Tagi: 

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe rominciarz7 rominciarz7 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #119540
    Zdjęcie profilowe Pw10
    Pw10
    Użytkownik
    • Postów: 95

    Mam takie może prymitywne pytanie ale w skuterze 4t z silnikiem 139QMB małe ubytki oleju zawsze oznaczają że silnik bierze olej czy są też inne przyczyny ?

    #119546
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 393

    Jeżeli nie widać plam pod silnikiem po dłuższym postoju, to pozostają zużyte pierścienie tłokowe lub uszczelniacze na prowadnicach zaworowych. Sprawdź też, czy nie pluje olejem z odmy. Poza tym niektóre oleje mają tendencje do „ulatniania”. Zobacz, czy kopci z wydechu, ewentualnie zmień markę oleju.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #119547
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 393

    #119550
    Zdjęcie profilowe Pw10
    Pw10
    Użytkownik
    • Postów: 95

    po odpaleniu czasami jak chodzi na ssaniu to krótko kopci dosłownie z 2 sekundy może mniej po odpaleniu a potem nie widzę żeby kopcił na małych obrotach a olej jaki zalałem to Zipp 10W40 API SH

    #119562
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 393

    Jeżeli kopci krótko po odpaleniu, to mogą być zużyte uszczelniacze zaworowe.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #119564
    Zdjęcie profilowe Pw10
    Pw10
    Użytkownik
    • Postów: 95

    Na jesieni 2011 roku miał ustawiane zawory u mechanika i mówił że wszystko było w porządku tylko zawory były rozregulowane

    #120845
    Zdjęcie profilowe Pw10
    Pw10
    Użytkownik
    • Postów: 95

    Jeszcze jedno a po jak długim postoju trzeba rozgrzewać silnik przed ponowną jazdą przy temperaturze ok. 20 stopni lub wyższej?

    #120847
    Zdjęcie profilowe WODZU
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Wsiadasz, odpalasz, jedziesz – masz jakieś jeszcze głupie pytania?

    Mój profil i moje podróże na Piaggio X8 125ccm – https://www.facebook.com/piotr.bobbe.1
    Moje chobby, mój drugi profil – Motocykle 125ccm – https://www.facebook.com/moto125ccm
    Zapraszam do poluienia i obserwowania.
    #120850
    Zdjęcie profilowe Pw10
    Pw10
    Użytkownik
    • Postów: 95

    przepraszam bardzo ale tak z ciekawości pytam bo wiem że rano zawsze trzeba

    #120851
    Zdjęcie profilowe WODZU
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Pw10 napisał:

    przepraszam bardzo ale tak z ciekawości pytam bo wiem że rano zawsze trzeba

    Rano przy takich temperaturach to trzeba się za przeproszeniem wysrać i wsiadać na bzika i pociskać…
    Kto nie rozumi to inny…

    Mój profil i moje podróże na Piaggio X8 125ccm – https://www.facebook.com/piotr.bobbe.1
    Moje chobby, mój drugi profil – Motocykle 125ccm – https://www.facebook.com/moto125ccm
    Zapraszam do poluienia i obserwowania.
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie