Silnik 4t, Akumulator.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #650245 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    Witam,
    Mam problem z simeringiem i stwierdziłem, że cenowo wymiana wyjdzie mi w okolicach kosztu nowego silnika więc pytanko. Mam dwa amortyzatory u siebie, skuter 4t. https://allegro.pl/silnik-4t-gy6-cylinder-80-430mm-dlugi-walek-skuter-i7467744418.html#thumb/1 ten silnik będzie pasował idealnie?

    Drugie pytanie, od kilku dni samoczynnie zaczął mi się rozładowywać akumulator i nie mam pojęcia dlaczego, jakieś pomysły? Dodam, że kilka tyg temu wymieniłem cewkę zapłonową na jakąś „tuningową” i od tamtej pory kierunkowskazy mi strasznie szybko migają, nie wiem czy to może mieć wpływ na akumulator.
    Pozdrawiam

    #650253 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    raczej regulator napięcia do przeglądu. zobaczyc jakim prądem ładuje

    #650254 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    ładować ładuje raczej tak samo, nie mam jak sprawdzić szczegółowo. po prostu po kilku dniach postoju, schodzę a akumulator jest padnięty. po kilku kilometrach jazdy jest naładowany i normalnie kręci.

    #650258 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    no to aku zddechł skoro sie ładuje po kilku km

    #650259 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    chodzi mi o to, że gdzieś po 10-15km już normalnie można odpalać z akumulatora a nie, że jest naładowany na maxa

    #650291 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    jest opcja, że regulator napięcia miota obrotami? bo ze startu mi wskakują na 12tyś a tak naprawdę czuć, że jest max 2k. ogólnie skuter jechał jakieś 20km/h i mnie wchuj mocna burza złapała XD dobrze, że frajer nie stanął całkowicie.
    ogólnie obroty non stop z 5k do 12 sobie latały. czy to wszystko wina walniętego simeringu? wcześniej jako tako dało się jezdzić z walniętym. może całkiem wypadł, byłyby takie skutki?

    #650292 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    na 12 tysiecy ci sie wkrecał?? dobrze ze wał niw wyskoczył. to na pewno nie przez regulator

    #650293 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    w sensie na obrotomierzu sobie wskazówka latała od 5 do 12 non stop. tak naprawdę miał 2-4 max + przerywał ostro

    #650295 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    tak, takie myki mogą być z powodu regulatora napięcia i dziwnych skoków prądu w instalacji

    #650296 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    mogłem od razu wymienic tą „tuningową” cewkę bo wiedziałem, że z czasem coś namota. no to regulator i cewka do wymiany na pierwszy ogień, oby akumulator też się nie rozładowywał.

    znasz może jakiś trick na totalne uszczelnienie simeringu czy coś? mam walnięte wejście, obsmarowanie klejem do aluminium wejścia i simeringu nie za bardzo pomogło a wymiana karteru narobiłaby mi dużych kosztów

    #650539 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    cewka i regulator wymienione. wszystko wróciło do normy. jedynie mam problem z odpalaniem, muszę go machać kopką 5min lub kręcic pół minuty żeby odpalił, jak się nagrzeje to pali od strzała.
    strzałka na obrotomierzu ma dziwne wahania w okolicy 8k obrotów ale to prawdopodobnie przez poprzednie zwarcia się walnęła lub lekki przeciek z cylka/głowicy 😀

    #650631 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    jak sprawdzić czy akumulator jest padnięty? bo coś nie trzyma.

    #650632 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 492Postów:

    testerem do aku. albo zarowka samochodowa. wtedy mozna obliczyc ile powinna swiecic.
    w kazdym razie jakims duzym obciazeniem

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Silnik 4t, Akumulator.
Twoje informacje:




Back to top button