Silnik 4t, Akumulator.
- This topic has 12 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 4 years, 8 months temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
20 września 2018 dnia 20:30 #650245
Witam,
Mam problem z simeringiem i stwierdziłem, że cenowo wymiana wyjdzie mi w okolicach kosztu nowego silnika więc pytanko. Mam dwa amortyzatory u siebie, skuter 4t. https://allegro.pl/silnik-4t-gy6-cylinder-80-430mm-dlugi-walek-skuter-i7467744418.html#thumb/1 ten silnik będzie pasował idealnie?Drugie pytanie, od kilku dni samoczynnie zaczął mi się rozładowywać akumulator i nie mam pojęcia dlaczego, jakieś pomysły? Dodam, że kilka tyg temu wymieniłem cewkę zapłonową na jakąś „tuningową” i od tamtej pory kierunkowskazy mi strasznie szybko migają, nie wiem czy to może mieć wpływ na akumulator.
Pozdrawiam20 września 2018 dnia 21:49 #650253raczej regulator napięcia do przeglądu. zobaczyc jakim prądem ładuje
20 września 2018 dnia 22:10 #650254ładować ładuje raczej tak samo, nie mam jak sprawdzić szczegółowo. po prostu po kilku dniach postoju, schodzę a akumulator jest padnięty. po kilku kilometrach jazdy jest naładowany i normalnie kręci.
20 września 2018 dnia 23:07 #650258no to aku zddechł skoro sie ładuje po kilku km
20 września 2018 dnia 23:19 #650259chodzi mi o to, że gdzieś po 10-15km już normalnie można odpalać z akumulatora a nie, że jest naładowany na maxa
21 września 2018 dnia 19:28 #650291jest opcja, że regulator napięcia miota obrotami? bo ze startu mi wskakują na 12tyś a tak naprawdę czuć, że jest max 2k. ogólnie skuter jechał jakieś 20km/h i mnie wchuj mocna burza złapała XD dobrze, że frajer nie stanął całkowicie.
ogólnie obroty non stop z 5k do 12 sobie latały. czy to wszystko wina walniętego simeringu? wcześniej jako tako dało się jezdzić z walniętym. może całkiem wypadł, byłyby takie skutki?21 września 2018 dnia 19:35 #650292na 12 tysiecy ci sie wkrecał?? dobrze ze wał niw wyskoczył. to na pewno nie przez regulator
21 września 2018 dnia 19:39 #650293w sensie na obrotomierzu sobie wskazówka latała od 5 do 12 non stop. tak naprawdę miał 2-4 max + przerywał ostro
21 września 2018 dnia 19:45 #650295tak, takie myki mogą być z powodu regulatora napięcia i dziwnych skoków prądu w instalacji
21 września 2018 dnia 19:54 #650296mogłem od razu wymienic tą „tuningową” cewkę bo wiedziałem, że z czasem coś namota. no to regulator i cewka do wymiany na pierwszy ogień, oby akumulator też się nie rozładowywał.
znasz może jakiś trick na totalne uszczelnienie simeringu czy coś? mam walnięte wejście, obsmarowanie klejem do aluminium wejścia i simeringu nie za bardzo pomogło a wymiana karteru narobiłaby mi dużych kosztów
27 września 2018 dnia 20:22 #650539cewka i regulator wymienione. wszystko wróciło do normy. jedynie mam problem z odpalaniem, muszę go machać kopką 5min lub kręcic pół minuty żeby odpalił, jak się nagrzeje to pali od strzała.
strzałka na obrotomierzu ma dziwne wahania w okolicy 8k obrotów ale to prawdopodobnie przez poprzednie zwarcia się walnęła lub lekki przeciek z cylka/głowicy 😀30 września 2018 dnia 19:08 #650631jak sprawdzić czy akumulator jest padnięty? bo coś nie trzyma.
30 września 2018 dnia 19:47 #650632testerem do aku. albo zarowka samochodowa. wtedy mozna obliczyc ile powinna swiecic.
w kazdym razie jakims duzym obciazeniem -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.