! Forum Serwis silnik

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #198398 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kingway80cc
    kingway80cc
    Użytkownik
    • Postów: 50

    witam . zlozylem silnik z nowymi czesciami od cylindra az po caly rozrzad kompletnie wszystko nowe. poskrecalem ustawilem luz zaworowy i zaczalem krecic magnetem i jest jeden moment ze bardzo ciezko sie obraca trzeba uzyc troche sily nastepnie juz lekko sie obraca . czy to jest normalne przy nowych czesciach i jakis problem

    #198400 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 462

    a to nie jest moment kiedy tłok jest w GMP i jest max kompresja?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #198401 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kingway80cc
    kingway80cc
    Użytkownik
    • Postów: 50

    teraz rozumiem . czyli nie mam sie co bac ze cos schrzanilem bo juz myslalem .. hehe takiej kompressji nie mialem nigdy ;DD

    #198405 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 462

    wiesz. to zależy. kompresja to powinien być taki „elastyczny” opór który powinien ustępować – tak jakbyś tam zgniatał nadmuchany balon Może też tam coś o coś zawadzać.. np głowica o zawory czy przeciwwaga wału. To musisz sam ocenić jakiego rodzaju to jest opór

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: silnik
Informacje o Tobie: