silnik

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #198398 Reply
    kingway80cc
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 35
    • Postów: 50

    witam . zlozylem silnik z nowymi czesciami od cylindra az po caly rozrzad kompletnie wszystko nowe. poskrecalem ustawilem luz zaworowy i zaczalem krecic magnetem i jest jeden moment ze bardzo ciezko sie obraca trzeba uzyc troche sily nastepnie juz lekko sie obraca . czy to jest normalne przy nowych czesciach i jakis problem

    #198400 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    a to nie jest moment kiedy tłok jest w GMP i jest max kompresja?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #198401 Reply
    kingway80cc
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 35
    • Postów: 50

    teraz rozumiem . czyli nie mam sie co bac ze cos schrzanilem bo juz myslalem .. hehe takiej kompressji nie mialem nigdy ;DD

    #198405 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 383
    • Postów: 21 438

    wiesz. to zależy. kompresja to powinien być taki „elastyczny” opór który powinien ustępować – tak jakbyś tam zgniatał nadmuchany balon Może też tam coś o coś zawadzać.. np głowica o zawory czy przeciwwaga wału. To musisz sam ocenić jakiego rodzaju to jest opór

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: silnik
Twoje informacje:




Back to top button