Silnik 2T 50ccm Hyosung - nie pali (iskra, paliwo, zapłon OK)

Na poczatku chcialbym sie przywitac, poniewaz jestem nowy na forum, tak wiec witam wszystkich.
Mam nietypowy problem. Dostalem silnik, ktory pochodzi prawdobnie ze skutera Hyosung (tak jest nabite na obudowie silnika). Silnik to dwusuw o pojemnosci 50ccm. Silnik dostalem jako uszkodzony, zatarty byl tlok oraz cylinder (prawdopobnie wskutek braku smarowania). Kupilem nowy tlok i cylinder i wszystko zmontowalem. Razem ze silnikiem byla wiazka elektryczna, czyli cewka i modul CDI. Podlaczylem wszystkie przewody odpowiednio ze soba i silnik ma bardzo mocna, niebieska iskre. Niestety za nic w swiecie nie chce odpalic.

I teraz po kolei:
iskra jest, niebieska, mocna
świeca nowa
gaznik nowy
kompresja zmierzona - 8 bar
cewka sprawdzona (podmienialem na inna)

Silnik jest kompletnie martwy, nie odezwal sie ani razu. Paliwo dochodzi, swieca mokra. Starym sposobem rowniez probowalem zdjac calkowicie gaznik i wtrysnac niewielka ilosc paliwa bezposrednio do cylindra. Niestety rowniez nic to nie dalo. Zaczalem podejrzewac przestawiony zaplon, ale po zdjeciu magneta wszystko jest na swoim miejscu. Iskrownik jest dobrze zalozony, z tego co widze, tego sie nie da zle zlozyc. Paliwo swieze prosto ze stacji, swieca nowa (podmienialem tez na inne). Ten silnik ma osobno podajnik oleju do mieszanki, ale tam nic nie jest podpiete, po prostu zrobilem gotowa mieszanke. Czy ktos sie spotkal z takim problemem? Mialem w zyciu kilka motorynek i ogarkow, ale tutaj nie moge sobie poradzic. Wszystko sprawdzilem a i tak nie pali. Walcze z tym juz trzeci dzien.

Otóż to, że jest iskra nie oznacza, że zapali. Wyładowanie musi nastąpić w odpowiednim miejscu inaczej nie zapali. Rozumiem, że podłączyłeś oryginalny moduł zapłonowy ?

a jakie dokładnie oznaczenie masz na tej obudowie silnika… albo inaczej: do jakiego silnika kupiłeś ten cylinder że pasował do hyosounga?
Druga sprawa - jeżeli masz nowy zestaw cylindra z tłokiem i masz 8 bar kompresji to tam sie jakiś dramat odbył. 10-11 bar to przy nowym zestawie powinno być minimum.
Poniżej 9-9.5bar to serwisy już kwalifikują cylinder do wymiany/naprawy

Modul byl razem z silnikiem, nie wiem czy jest oryginalny. Modul jest na 5 pinów i jest na nim wybite logo Peugeota. Cyinder kupilem z aukcji, byl opisany, ze pasuje do m.in. silnika Hyosung 50ccm. Co prawda nieco sie roznil od oryginalnego ale udalo mi sie go zamontowac. Kompresja byc moze powinna byc wieksza niz 8b, ale nie sadze zeby to bylo przyczyna kompletnego braku oznak zycia silnika. Wlasciwie to zostaje chyba jedynie tylko ten modul CDI podmienic, poniewaz inne opcje wydaje mi sie, ze wyczerpalem.