Silnik 125 do Zipp PRO 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #197031
    Michał Manderla
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam, mam Zippa PRO50, ale chciałbym go wzmocnić. Myślałem o nowym silniku, ale pewien sprzedawca nie doradzał mi takiego za 900 zł. Podobno się non stop psuja. Jak jest u was? Ktoś wkładał 125 do 50? Pozdro!

    #197051
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Mnóstwo takich przypadków było i zawsze były początkiem problemów.
    Pomijam wszystkie kwestie techniczne – 125 ccm to motocykl, w razie wypadku nie chroni Ciebie żadne ubezpieczenie.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #197052
    Sawanahh
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Popieram Leszka. A jak już byś chciał coś wsadzić 125cm to polecam silniki minarelli stosowane w markowych motach (aprilia, yamaha, honda, suzuki).

    #197060
    Michał Manderla
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Chodzi mi głównie o problemy, czy naprawdę tę silniki chińskie są tak beznadziejne? Jeden sprzedawca powiedział że wytrzymują Max. miesiąc.. czy nie jest to kwestia docierania? Moja 50tka wytrzymała na razie 5000 km i nic się nie działo

    #197061
    Sawanahh
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Michał Mand… napisał:

    Chodzi mi głównie o problemy, czy naprawdę tę silniki chińskie są tak beznadziejne? Jeden sprzedawca powiedział że wytrzymują Max. miesiąc.. czy nie jest to kwestia docierania? Moja 50tka wytrzymała na razie 5000 km i nic się nie działo

    Sama osobiście miałam chinola. od samego wyjazdu ze sklepu już był problem. gaźnik do czyszczenia, potem wymiana bo co tydzień było to samo i tak wszystko lawinowo jedno po drugim. Jeśli chcesz coś kupić pisałam – nie chińskie. Wielu ludzi narzeka, ja sama miałam i nie byłam zadowolona więc wiem ze swojego doświadczenia że made in china to coś złego. nie znam osoby w moim otoczeniu, która była zadowolona z chińskich silników czy motorowerów. Mój mechanik sam zawsze mówi ze lepiej dać trochę więcej i cieszyć się jazdą niż przejechać 2000 km i robić remont. chińskie podzespoły są bardzo słabe, ale z tego co się przechadzam po forach, niektórzy są zadowolonymi użytkownikami chińskich pojazdów (nie wiadomo jak w rzeczywistości jest). Ja osobiście chinom mówie NIE. za duzo problemow i remontow.

    #197065
    Pogromcanocy
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Jako iż wiem coś o tych silnikach to się wypowiem

    Primo nie ma praktycznie 125 na allegro są 120 i 140 (125 to tak na prawdę 110) te silniki z allegro to takie złomy, że szkoda gadać i odradzam każdemu.Najlepiej przerobić swój silnik na 110 koszt w sumie około 300zł. Jeżeli obawiasz się policji możesz poszukać cylindra 110 z nabitym 49cm3 lub „wymazać” napis 107cm3 na cylindrze i ewentualnie podpiąć blokadę na pstryczka po której będzie odcinać zippa (na jakich obrotach będzie odcinać to już zależy jak pokręcisz śrubką) koszt takiego urządzenia około 30zł. Ja już przejechałem prawie 15 000 na 139FMB trochę na 50tce, później 72, teraz 110 i serdecznie polecam tym bardziej przy ciężkim zippie który dopiero coś jedzie na 110.

    #197068
    Michał Manderla
    Użytkownik
    • Postów: 5

    A co wymieniales na 110? Cylinder, tłok, pierścienie, A wał? Coś jeszcze?

    #197069
    Pogromcanocy
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Cylinder (do tego wiadomo tlok pierścienie sworzen itp.) głowicę miałem z 72 więc taką założyłem bo jest większa kompresja niż na głowicy ze 110, wał do 110 (dłuższy korbowód niż przy 50tce) szpilki do 110 (też dłuższe) łańcuszek rozrządu 84 ogniwa (od 50tki ma 82 ogniwa),komplet uszczelek jakbym urwał którąś oryginalną (oryginalne są najlepsze więc lepiej je odratować) do tego ściągacz magneta.Polecam też kupić gaźnik większy (PZ22) filtr stożkowy i zębatki przód i tył (przód większa tył mniejsza nie pamiętam ile ma być w zippie ale do 110 tak około 14/38 lub 15/38) to chyba wszystko i o niczym nie zapomniałem

    Jeżeli masz więcej pytań to napisz do mnie na PW to zgadamy się na Facebooku i odpowiem Ci na pytania.

    #197075
    Aranum
    Użytkownik
    • Postów: 51

    bez sensu wkładać 125 do zippka pro 50.. Rozje… cisie ten zippek po szybkim czasie już lepiej zrobić tuning na 72 ^^

    #197079
    Michał Manderla
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Wiem, że najlepiej jest przesiąść na coś .,,normalnego”, ale to nie takie proste.. Ale jedno już wiem na pewno, nie montuje 125..

    #197083
    Michaelos
    Użytkownik
    • Postów: 1

    wstaw silnik Lifan 120 lub YX 140 dobre silniki i łatwo im podnieść moc. 110 szybko i łatwo się psują. http://sklep.pitbikemrf.pl/14-silniki tu masz stronkę z silnikami tylko że musisz dokupić chłodnice. Te pseudo 125 z allegro to tak naprawdę 110 nie warte uwagi. Warto wzmocnić ramę w zippku bo z tego co wiem jest nie zbyt solidna 😉
    Pozdrawiam 🙂

    #197085
    Pogromcanocy
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Do 140 trzeba obowiązkowo chłodnicę, króciec, gaźnik 26 no i musisz lżejsze magneto(500g) kupić bo już nie jednej osobie się wał ukręcił

    #197279
    Michał Manderla
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Dzięki wszystkim za rady, ale wczoraj pozegnalem się z moim Zippem i kupuje Daelim’a Roadwin 125! 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button