Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sebox321 sebox321 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #154567

    Michał Krzyżanowski
    Użytkownik
    • Postów: 1

    mam problem z zippem vega jak odpali daje mu lekko gazu to jedzie a jak daje cały gaz to słabnie mu moc

    #154581
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Pewnie gdzieś dostaje powietrze, sprawdz uszczelki pod króćcem,głowicą.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #154620
    Zdjęcie profilowe Yak
    Yak
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Pewno może być wiele przyczyn. Np za niski poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika. A filtr powietrza masz oryginalny (z blokadami?) Może przy wysokich obrotach dostaje za dużo powietrza a za mało paliwa?

    #154655
    Zdjęcie profilowe sebox321
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Sprawdź szczelność króćca ssącego. Zobacz czy wężyk który idzie od króćca do zaworka paliwowego nie jest nigdzie przerwany albo dziurawy. Sprawdź też czy nie poluźniła Ci się opaska która ściska rurkę od filtra powietrza przy gaźniku a przy okazji zobacz czy niej jest pęknięta. jeśli masz dwa wężyki przy króćcu ssącym sprawdź tez ten drugi który idzie do takiego czegoś gdzie się łączy z takim grubym wężykiem od pokrywy zaworowej. (nie wiem jak to się nazywa) Sciśnij to do czego są podłączone te wężyki. U mnie w Zipie Otisie było tak, że jakimś cudem się troche rozszczelniło to takie rozdzielenie czy jak to się nazywa gdzie te węzyki się łączą ( takie czarne okragłe coś, zawieszone na gumie przy ramie) i wtedy łapał lewe powietrze. Dopiero jak to ścisnąłem i się zamknęło bo było słychać trzask zatrzasków to skuter przestał łapać lewe powietrze.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie