W moim skuterku zbliża się granica 300 km(306) więc zaraz będę musiał jechać do serwisu .Interesuje mnie co oni tam będą robili i czy mi się to w ogóle opłaca
Jak trafisz na urodzonych serwisantów to coś tam podłubią, nic nie zrobia ale i nic nie zepsuja, jak trafisz na ciemnotę ograniczoną to ci rozstroją skuter urwą kilka śrub i jeszcze za to zapłacisz.
rozumiem, ze chodzi Ci o serwis gwarancyjny... polecam zajrzeć do książki gwarancyjnej/pojazdu, tam masz na pewno napisane.
Tak chodzi mi o serwis gwarancyjny .Ile by to kosztowało ???
Posiadam skuter ROUTER PLUSS 4T .
1)Jaki olej jest najlepszy do przekładni napędowej?
2)Jaki olej jest najlepszy do silnika?
Parametry powinieneś mieć w instrukcji, producent jest mniej istotny. Ważne aby silnikowy był 4T. Ja mam silnikowy Castrol 10W40 4T półsyntetyk (lepszy byłby pełen syntetyk) a przekładniowy Yamalube 80W90 mineralny (bałem się eksperymentować na przekładniowym półsyntetycznym)