Seria 50 czy china 70

Witam bardziej opłacalnym wyborem bedzie założenie chiny 72cc czy włożenie do seryjnego cylindra lepszego tłoka np meteor?

to zależy do czego.
do chińczyka co i tak miał chine nie ma co pchać tłoka meteora czy vertexa. a do markowego cylindra JEŻELI jest w dobrym stanie to czemu nie. tylko jak był w dobrym stanie to raczej byś tłoka nie wymieniał. Chyba że jakiś szlif i nadwymiar

silnik Minarelli vertical w boosterze. Chodzi o to że aktualnie mam 72cc china ale spalanie mi sie nie podoba. Chcialbym z powrotem założyć 49cc i nie wiem czy wymiana tłoka na lepszy coś da... Ewentualnie może lepiej kupić jakiś markowy cylinder?
@edit Reasumując chce uzyskać na 49cc podobny efekt do chiny 72.

ech.. naprawianie fajnego silnika dziadowskimi cześciami... to twoja inwencja czy poprzedniego właściciela?
podobny efekt do chiny 70 uzyskasz na seryjnym cylindrze albo sportowej DOBREJ 50cm.
tyle że nie za 100zl.
żeliwne
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-malossi-sport-50-4
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-stage6-streetrace-50
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-polini-sport-50-5
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-top-performances-black-trophy-70-3

alu:
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-stage6-sport-pro-mkii-50
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-airsal-sport-50-7

słabsze ale i tańsze
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-motoforce-plus-50-4
.
nie wiem czy to dokładnie twój silnik ale tak wyglądają ceny. Za seryjny cylinder do mbk/yamahy zapłacisz podobnie albo i więcej.

Mam oryginalny cylinder minarelli z tłokiem. Będzie duża różnica jak zamiast seryjnego tłoka dam przykładowo tego znanego meteora?

jeżeli bedzie miał z tym tłokiem podobna kompresje to żadna

Okej to dzięki w takim razie zamawiam jakiś lepszy tłoczek do 50 :')