S9 Problem z obrotomierzem

Witam
Posiadam KYMCO Super 9 2008r.
Pewnego razu odpaliłem sprzęt z kopniaka bez akumulatora. Obrotomierz działał. Ruszyłem w trasę i nawet nie wiem kiedy opadł na sam koniec na obudowę. Gdy przekręcę kluczyk wskazówka podnosi się na 10tyś i po chwili opada na sam dół. Co zrobić?
Pozdrawiam

a jak założyłeś aku to działał jeszcze normalnie czy już nie .

Po założeniu akumulatora nie działał.

czyli mogłeś spalić , bez aku napięcie głupieje , a jak tam regulator napięcia - jakie masz ładowanie na obciążonej prądnicy ?

Nie wiem. Jestem amatorem :) Nie bardzo wiem gdzie znajduje się regulator.

odpal silnik , włącz wszystkie światła , obroty ok.3000 i sprawdź jakie masz napięcie na akumulatorze

Ok wieczorem napisze wynik :)

Napięcie wynosi 14,5V

czyli regulator ok. Prawdo podobnie spalił się obrotomierz , chociaż test robi to powinien być ok - no chyba że jakiś kabelek się poluzował - poszukaj po instalacji czy wszystkie piny siedzą dobrze .

A orientujesz się ile może kosztować obrotomierz??

poszukaj na allegro na pewno będzie

Ok dzięki za pomoc :D
A wiesz morze jak wyregulować hamulec przedni? bo strasznie mocno mi trzyma :(

co masz tarczę czy bęben ?

2 tarczę. Z przodu 2-tłoczkowa z tyłu 1-tłoczkowa.

te trzymanie to znaczy w jakim sensie - ciężko nacisnąć klamkę ? jak tak to sprawdź czy nie jest za mocno skręcona na kierownicy , jak nie to czeka cię rozbiórka zacisków i wypucowanie wszystkiego w środku + ewentualna wymiana uszczelniaczy - tłoczki powinny w miarę lekko chodzić w zacisku , no i odpowietrzyć .

Ciężko chodzi koło.Jak jadę 65KM/h i puszczę gaz to chwila i bez hamowania stoi w miejscu. Gdy obracam koło słyszę taki metaliczny szmer jakby coś się ocierało. Spróbuje jakoś w tygodniu wyczyścić i odpowietrzyć.
Dzięki za pomoc :) Bardzo mi pomogłeś ;)

mówisz o hamulcach a tu prawdopodobnie siadają ci łożyska w kole

Łożyska w kole??
Ciężko naprawić i jaka może być tego cena.