s6 czy mk hm

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #234826 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    co wybrać stage 6 sport czy metrakit hand made ?? co polecacie mam katane i tłumik hebo top performacne czy jakostak się to pisze;p … tylko ze jest z ucieta koncowka i będzie trzeba go zmienić ale spox proszę mi doradzic który lepszy s6 czy mk

    #234827 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    zależy jak jeździsz i co wolisz…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #234828 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    no ja bym chcial zajebiste przyspieszenie v-max no zeby byl mocny i zapier’dalał

    #234829 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    to tylko metrakit hand made 70ccm.

    #234830 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    ok to dzieki takiej odpowidzi się spodziewalem :d i jeszcze raz thx zamykamy;p

    [ Dodano: 12-08-2009, 21:04 ]
    [hide:915dbb5e3e][/hide:915dbb5e3e]

    [ Dodano: 12-08-2009, 21:04 ]
    [hide:915dbb5e3e][/hide:915dbb5e3e]

    #234831 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    jeśli chcesz zapierdalać to lepiej s6 bo jest aluminiowy jest mocniejszy wiec v-max bd większy, a przyśpieszenie idzie sobie ustawić

    #234832 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    i jeszcze alu ma lepsze chlodzenie 😉 ja bym bral s6

    #234833 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Polecam jak najbardziej s6 dopiro co dotarłem kręci niesamowite obroty a co z tym idzie ??? przyspieszenie xD

    #234834 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Norvid, widać jak się znasz i polecasz to co masz sam xd
    stage6 mocniejszy znacznie od metrakita ale trzeba uważać żeby go nie zatrzeć bo wtedy cylek>kosz a z metrakitem można zawsze coś zrobić (szlif+tłok)

    #234835 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    hehhehe to juz nieiwem sam s6 czy mk hm no bo mk hm ma plus bo szlif można zrobić jak by się zatarł a s6 to alu i szlifa się nieda ale s6 ma tez plusa bo mowize ze mocny … to juz niewiem;p najlepiej to oby dwa by bylo kupić;p

    #234836 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    ale s6 jest trudniej zadrzeć bo się tak nie przegrzeje

    #234837 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    bierz s6 lepszy od mk

    #234838 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    to dobra ile km się dociera tego s6 i z jakim speedem można atac w trakcie docierania;p? no i ijaki tłumik by byl najlepszy do tego mose tecnigas rs 70?

    [ Dodano: 13-08-2009, 14:02 ]
    sory za te „byki” lae nietrafia mi się w klawiake xd;p

    #234839 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Ja „docierałem” 250 km jeżdziłem średnio od 30 km/h do 50 km/h a co około 20 km przycisnołem mu do 75 xD

    #234840 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    i jakeigo masz teraz v-maxaż i jaki sqter maszł

    #234841 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Keeway Fosus v-max wynosi 75 km/h realnych bo mam modół blokowany do 9 tys i mi odcina zapłon , też po tym widać jakie cylinder kręci obroty ….

    #234842 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    kamil102 napisał:

    Keeway Fosus v-max wynosi 75 km/h realnych

    Coś brałeś??

    W keewayach moduły są do 10.5tyś obr!! Mój seryjny wykręcał ponad 9tyś

    #234843 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    No nie wiem mi na s6 sp już przy takiej prędkości odcina zapłon …

    #234844 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    ale wkręcałeś łagodnie czy gwałtownie?? spróbuj delikatnie

    #234845 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Delikatnie ??? Próbowałem z górki jedzie szybciej ale na prostej nie daje efektu … jade po prostej mam przekręcone pół manetki a jak wcisne więcej to odcina .. ;/

    #234846 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    bo te seryjne moduły mają to do siebie że gwałtownie jak manetkę odkręcisz to nie chce się wkręcić nawet na 3tyś obr.. ja tak miałem a jak delikatniej to odkręciłem do końca czyli do 10.5tyś obr

    #234847 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    to nie temat o modułach i blokadach na nim tylko o cylku !! zamykamy i warn za spam!

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: s6 czy mk hm
Twoje informacje:




Back to top button