Rozrusznik w Router bassa.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Rozrusznik w Router bassa.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe damian2000dabe damian2000dabe 4 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe damian2000dabe
    damian2000dabe
    Użytkownik

Witam was. Jestem początkującym skuterzystą więc proszę was o wyrozumiałość. Dostałem skuter po starszym bracie- Router Bassa 50, prezbieg 8 tys. km. Brat zdjął cały kopniak, więc został tylko rozrusznik elektryczny i tu zaczyna się problem. Aby go odpalić na zimnym silniku trzeba z jakieś dwie lub trzy minuty próbować aby się udało (licząc oczywiście 2 lub 3 przerwy). Bendix był już wymieniany. Słyszałem o ustawianie zapłonu itp. lecz nie znam się na tym zupełnie. Słyszałem również o braku iskry, lecz tę hipotezę odrzuciłem, ponieważ odpala, lecz po bardzo długim czasie. Jak już zaczyna łapać, wydaje dźwięk jakby zaraz miał odpalić, lecz znowu nic. I tak parę razy aż wreszcie odpali. Martwię się o rozrusznik że mi wysiądzie, a wtedy kicha. Błagam. Pomóżcie.

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

pomiar kompresji,regulacja zaworów i zweryfikowanie czy ssanie działa

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    damian2000dabe
    Użytkownik

Dzięki za szybką odpowiedź. 🙂 A mógłbyś/ mógłby pan szczegółowo mi opisać co dokładnie trzeba zrobić, bądź wyśle pan linki. Bo dopiero zaczynam jako skuterzysta i nie wiem dokładnie co to znaczą niektóre pojęcia.

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    damian2000dabe
    Użytkownik

Dziękuję Panu serdecznie. 🙂

Czytaj