Rozrusznik nożny i odpalanie z kopniaka - jak?

No właśnie jak to się robi? Prosiłbym o szczegółowy opis krok po kroku, jak to zrobić. W instrukcji nie ma nic na ten temat poza tym, że jest taka możliwość uruchomienia motoroweru (mam benzer yankee). Dodam, że szukałem z godzinę info na google, ale nie znalazłem kompletnej informacji na ten temat - może źle dobrałem słowa kluczowe. Także tu szukam pomocy i z góry za nią dziękuję :)

włączasz zapłon, ustawiasz kopkę i kopiesz mocno

Dzięki, mam jednak parę pytań (może nielogicznych, ale nie znam się na budowie motorów za bardzo). Po pierwsze rozumiem, że robię to na luzie (chyba gdzieś widziałem wzmiankę o drugim biegu), a więc także bez wciśniętego sprzęgła. Jak ma się ssanie do tego (mam taką wajchę, którą mi mechanik u sprzedawcy kazał podnosić przy zimnym silniku) - mam ją normalnie unosić jak przy standardowym załączaniu motoroweru? Po trzecie, co z manetką gazu? W ogóle jej nie ruszać przy przy odpalaniu nożnym? Ostatnie pytanie, jeden raz (tzn. jedno kopnięcie) wystarczy, czy kilka zaaplikować do skutku?

1. Jak powiedzial mechanik przy "zimnym" silniku, nie jak juz jest rozgrzany. to sluzy do tego ze jesli masz problem z odpaleniam podnosisz ta "klapke" do gory i wlaczasz ssanie, ssanie to pobieranie wiecej paliwa w celu lepszego rozruchu silnika. Nie zalecane jest jezdzic z nim wlaczonym caly czas, gdy bedziesz myslal ze silnik jest juz rozgrzany to wylaczasz ssanie i patrzysz czy obroty ladnie wchadza, czy nie jest mulowaty.
2. Matetke tez mozna troche przyducic na dol by silnik dostal na poczatku jeszcze wiecej paliwa, ale najlepiej tego uzywac jak jest bardzo zimno i masz problemy z zapaleniam nawet na ssaniu.
3. Jesli jedno kopniecie nie wystarczy, znaczy ze za jednym kopnieciwem w starter nozny nie zapali trzeba ponawiac procedure do skutku, czyli puki silnik nie zapali, najlepiej na ssaniu jesli nie odpali za pierwszym razem.