Rozrusznik kręci ale nie odpala Sachs X Road 2006

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #670983
    Łukasz Drukała
    Uczestnik
    • 1
    • 1Postów:

    Witam. Posiadam Motocykl Sachs x Road. Problem w tym że kręci ale nie odpala, dodam że na pych odpala normalnie, iskra na świecy ładna, cewka wysokiego napięcia też sprawna. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna ?

    #670987
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    za wolno kręci, za niska kompresja, słaby akumulator

    #671933
    rafalPL
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Witam. Zadam tutaj moje pytanie, bo problem dotyczy również rozrusznika jak mniemam.
    A więc w moim skuterze Kymco Xciting 250 z 2006r., gdy próbuję go odpalić, to rozrusznik zaczyna kręcić, ale coraz częściej zamiast normalnego dźwięku jaki powinien temu towarzyszyć daje się słyszeć jakieś trzaski, czasem świst, jakby rozrusznik wkręcał się na bardzo wysokie obroty. Nie jestem mechanikiem, nie znam się zbytnio na zasadzie działania rozrusznika, ale stawiam na zużyty/popsuty rozrusznik lub jakiś jego osprzęt. Potrafię coś tam grzebnąć, mam narzędzia ale brakuje mi doświadczenia z rozrusznikami. Widziałem w necie, że jest coś takiego jak bendiks rozrusznika do mojego modelu, jakieś sprzęgło.. Są też nowe rozruszniki.. Dlatego proszę osoby mające wiedzę w tym temacie o podpowiedź, jak przywrócić mój skuter do sprawności.
    Dodam, że założyłem nowy akumulator o odpowiednich parametrach dla tego silnika.

    #671939
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    no to pewnie dobrze czujesz i to ten bendix – brudny lub uszkodzony.
    ale być może i rozrusznik sie zestarzał

    #671955
    rafalPL
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Dzięki za odpowiedź.
    Zamierzam zdemontować rozrusznik chociażby po to, aby przy zakupie nowego mieć porównanie. Czy bendix jest przymocowany do rozrusznika? Na czym powinna polegać kontrola sprawności rozrusznika lub jego osprzętu?