Rozrusznik CRS 50
- This topic has 34 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 9 years, 4 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
19 listopada 2011 dnia 16:33 #203589
Anonim
Gość- Postów: 89 724
Witam mam problem z rozrusznikiem. Przesta mi działać rozrusznik. Dziś go rozłożyłem przeczysciłem pogrzebałem złożyłem i działa. Przykręciłem go na swoje miejsce i gdy chce go zapalić rozrusznik chodzi wszystko git a silnik nie kręci. Może wyrobiły się zębatki gdzieś przy magneto czy cosą
19 listopada 2011 dnia 20:21 #203590Anonim
Gość- Postów: 89 724
bendiks…
Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
19 listopada 2011 dnia 20:37 #203591Anonim
Gość- Postów: 89 724
dokładnie, musiał bendiks wypaść
20 listopada 2011 dnia 11:36 #203592Anonim
Gość- Postów: 89 724
A co teraz Jeśli wypad to można go jakoś włożyć? Wystarczy zdjąć pokrywę magnetaż czy jaką I pod pokrywą tam gdzie magneto jest olej to można go spuścić i potem wlać z powrotem?
20 listopada 2011 dnia 11:40 #203593Anonim
Gość- Postów: 89 724
Mam nadzieje żę źle rozumiem twojego posta , tzn magneta pracuje ci w oleju ?? Jeżeli tak to długo ci to nie pociśnie , dziwne że wgl chodzi. A bendix tak można go po prostu włożyć , albo poporstu bedix szlak trafił bo jak by latał luzem to by ci hałasował a tak przypuszczam ze go po prostu nie wybija
20 listopada 2011 dnia 11:57 #203594Anonim
Gość- Postów: 89 724
No tak w moim crs 50 magneto jest w oleju i czytałem w necie i mówili że magneto pracuje w oleju a olej ma za zadanie chłodzić je. Też się bardzo zdziwiłem. Miałem kiedyś kłada 70ccmm i w nim magneto było czyste nie było zadnego oleju a tutaj jest
20 listopada 2011 dnia 12:32 #203595Anonim
Gość- Postów: 89 724
czego chińczyki nie wymyślą 😀 ja miałem kiedyś skuter na łańcuch zamiast pasek 🙂
20 listopada 2011 dnia 14:09 #203596Anonim
Gość- Postów: 89 724
Większość motocykli ma magneto zalane olejem.
20 listopada 2011 dnia 15:27 #203597Anonim
Gość- Postów: 89 724
ale to nie jest moto 😀
20 listopada 2011 dnia 15:59 #203598Anonim
Gość- Postów: 89 724
Skutera na łańcuch to jeszcze nie widziałem xd
A ten bendiks to wypadł bo mi coś hałasuje, myślałem ze to łańcuch albo osłona ale sprawdźiłem i to nie to. Hałasuje cos w miejscu gdzie jest magneto mniej więcej czyli wypadł na pewno 🙂 Nie wiem może jutro bd miał czas to to zrobie zobacze.. 🙂
Kurcze wydaje mi się że jakoś ostatnio więcej pali kiedys około 2 na 100 a teraz 3
tylko że u mnie to nie ma lekko ciągle jest na duzych obrotach jeszcze z przodu dałem zębatke z 13z na 15 to moze dlatego20 listopada 2011 dnia 16:31 #203599Anonim
Gość- Postów: 89 724
napisałeś ze ostatnio zaczął więcej palić
moze być to po porostu przyczyna tego ze jest zimniej już i silnik dużej się rozgrzewa co z tym się wiąże na ssaniu więcej paliwa bierze 😉 przyjdzie wiosna wszystko wroci do normy 😛20 listopada 2011 dnia 19:42 #203600Anonim
Gość- Postów: 89 724
No może i prawda 🙂
[ Dodano: 21-11-2011, 16:28 ]
No więc tak: Dziś spuściłem olej odkręciłem pokrywę magneta i tam jest wszystko w jak najlepszym porządku. No więc sprawdźiłęm co jest nie tak i okazało się że rozrusznik kręci w drugą stronę i dlatego silnik nie odpala. Rozłożyłem rozrusznik obruciłem obudowę złożyłem i rozrusznik działa i odpala. Czyli zaje.. tylko jeszcze jedno jakoś jak kręci to rozrusznik głośno gwiżdże wcześniej chodził cichutko21 listopada 2011 dnia 22:31 #203601Anonim
Gość- Postów: 89 724
może coś tam źle go złożyłeś? szczotkiż
21 listopada 2011 dnia 23:52 #203602Anonim
Gość- Postów: 89 724
No ale jak szczotki mogą tak gwizdać?
22 listopada 2011 dnia 13:29 #203603Anonim
Gość- Postów: 89 724
nie wiadomo 😀 to jedne wielkie chińskie gówno, tam wszystko mogło się stać
22 listopada 2011 dnia 14:20 #203604Anonim
Gość- Postów: 89 724
szczotkinie sztoski ale masz turbine teraz fiiiii
22 listopada 2011 dnia 14:20 #203605Anonim
Gość- Postów: 89 724
szczotki nie szczotki ale masz turbine teraz fiiiii
22 listopada 2011 dnia 15:49 #203606Anonim
Gość- Postów: 89 724
Może być krzywo przykręcony i jakieś łożysko lub tulejka krzywo się kręci i wydaje taki odgłos 😉
22 listopada 2011 dnia 18:39 #203607Anonim
Gość- Postów: 89 724
wrona napisał:
masz turbine teraz fiiiii
hahaha 😀
najlepiej to rozbierz to i złóż powoli od nowa22 listopada 2011 dnia 20:19 #203608Anonim
Gość- Postów: 89 724
no możliwe zobaczymy może jutro popatrze 🙂
[ Dodano: 22-11-2011, 20:20 ]
A akumulator kwasowy 12v 7ah ile powinien się ładować? ładuje go prostownikiem samochodowym22 listopada 2011 dnia 20:49 #203609Anonim
Gość- Postów: 89 724
nie znam się na tym ale jeżeli to prostownik samochodowy , bez możliwoscie regulacji , napiecia czy czegos tam to moze stanowczo skrócić jego żywotność
22 listopada 2011 dnia 20:56 #203610Anonim
Gość- Postów: 89 724
najlepiej by było jak byś sprawdźił np. po 1h czy tam 1,5h o ile wzrosło napięcie miernikiem 🙂 najprostszy sposób. No i jeśli masz w prostowniku to pokrętło do ilości ładowania ustaw na najmniejszą albo trochę ponad minimum będzie się wolniej ładował ale będzie bezpieczniej dla aku. 😛
22 listopada 2011 dnia 21:04 #203611Anonim
Gość- Postów: 89 724
Mam pokrętło i ustawiłem na najmniejszą ilość ładowania. Niestety nie sprawdze miernikiem poniewasz nie wiem co się z nim stało (prostownikiem) bonie działa wskazówka miernika 🙁
22 listopada 2011 dnia 21:07 #203612Anonim
Gość- Postów: 89 724
nie działa wskazówka miernika który jest w prostowniku taką?
Jeśli tak spalił cie się pewnie bezpiecznik 😉22 listopada 2011 dnia 21:12 #203613Anonim
Gość- Postów: 89 724
Nie e bezpiecznik jest w porządku tylko poprostu ta wskazówka gdzieś wyleciała nie ma jej nie wiem czemu bo nie zajmowałem się
Dobra na razie wszystko jest okey akumulator naładowany, a okazało się że bendiks był za mocno ścisnięty bo poluzowałem śruby od pokrywy magneta i bendiks chodzi dużo lżej i przestało już piszczeć wszystko działa jak należy 🙂 Dziękuje wszystkim za pomoc :564:
22 listopada 2011 dnia 21:55 #203614Anonim
Gość- Postów: 89 724
zostaw na mininum do rana i będzie dobrze
23 listopada 2011 dnia 22:09 #203615Anonim
Gość- Postów: 89 724
No własnie tak zrobiłem i jest wszystko ok 🙂 dzięki
23 listopada 2011 dnia 22:39 #203616Anonim
Gość- Postów: 89 724
ok;) jak jakiś problem, wbijaj na forum i pisz!
2 grudnia 2011 dnia 23:51 #203617Anonim
Gość- Postów: 89 724
Mam jeszcze pytanko do gaźnika. Mam przykładowy gaźnik od jakiegoś skutera chyba. http://www.speedfight.pl/foto/gaznik/12.jpg
No wiec pierwsza srubka od obrotów wiem o co chodzi
Druga śrubka od składu mieszanki. Czyli o co tu chodzi jak powinna być ustawionaż
I ostatnia sruba na dole od spuszczenia paliwa podobno taką No więc skoro tak to ona powinna być wkręcona do oporu zeby paliwo nie uciekało?3 grudnia 2011 dnia 00:07 #203618Anonim
Gość- Postów: 89 724
ta ‚ druga śrubka ‚ odpowiada za poziom dostępu powietrza do gaźnika.. nikt Ci nie powie jak powinna być ustawiona.. ale z reguły zakręca się ją do końca w prawo, wykręca o pół obrotu i się reguluje.. próbuj, jest na necie wiele poradników jak regulować gaźniki.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.