Rozrusznik CRS 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #203589
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam mam problem z rozrusznikiem. Przesta mi działać rozrusznik. Dziś go rozłożyłem przeczysciłem pogrzebałem złożyłem i działa. Przykręciłem go na swoje miejsce i gdy chce go zapalić rozrusznik chodzi wszystko git a silnik nie kręci. Może wyrobiły się zębatki gdzieś przy magneto czy cosą

    #203590
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bendiks…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #203591
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dokładnie, musiał bendiks wypaść

    #203592
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A co teraz Jeśli wypad to można go jakoś włożyć? Wystarczy zdjąć pokrywę magnetaż czy jaką I pod pokrywą tam gdzie magneto jest olej to można go spuścić i potem wlać z powrotem?

    #203593
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam nadzieje żę źle rozumiem twojego posta , tzn magneta pracuje ci w oleju ?? Jeżeli tak to długo ci to nie pociśnie , dziwne że wgl chodzi. A bendix tak można go po prostu włożyć , albo poporstu bedix szlak trafił bo jak by latał luzem to by ci hałasował a tak przypuszczam ze go po prostu nie wybija

    #203594
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No tak w moim crs 50 magneto jest w oleju i czytałem w necie i mówili że magneto pracuje w oleju a olej ma za zadanie chłodzić je. Też się bardzo zdziwiłem. Miałem kiedyś kłada 70ccmm i w nim magneto było czyste nie było zadnego oleju a tutaj jest

    #203595
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    czego chińczyki nie wymyślą 😀 ja miałem kiedyś skuter na łańcuch zamiast pasek 🙂

    #203596
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Większość motocykli ma magneto zalane olejem.

    #203597
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale to nie jest moto 😀

    #203598
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Skutera na łańcuch to jeszcze nie widziałem xd
    A ten bendiks to wypadł bo mi coś hałasuje, myślałem ze to łańcuch albo osłona ale sprawdźiłem i to nie to. Hałasuje cos w miejscu gdzie jest magneto mniej więcej czyli wypadł na pewno 🙂 Nie wiem może jutro bd miał czas to to zrobie zobacze.. 🙂
    Kurcze wydaje mi się że jakoś ostatnio więcej pali kiedys około 2 na 100 a teraz 3
    tylko że u mnie to nie ma lekko ciągle jest na duzych obrotach jeszcze z przodu dałem zębatke z 13z na 15 to moze dlatego

    #203599
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    napisałeś ze ostatnio zaczął więcej palić
    moze być to po porostu przyczyna tego ze jest zimniej już i silnik dużej się rozgrzewa co z tym się wiąże na ssaniu więcej paliwa bierze 😉 przyjdzie wiosna wszystko wroci do normy 😛

    #203600
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No może i prawda 🙂

    [ Dodano: 21-11-2011, 16:28 ]
    No więc tak: Dziś spuściłem olej odkręciłem pokrywę magneta i tam jest wszystko w jak najlepszym porządku. No więc sprawdźiłęm co jest nie tak i okazało się że rozrusznik kręci w drugą stronę i dlatego silnik nie odpala. Rozłożyłem rozrusznik obruciłem obudowę złożyłem i rozrusznik działa i odpala. Czyli zaje.. tylko jeszcze jedno jakoś jak kręci to rozrusznik głośno gwiżdże wcześniej chodził cichutko

    #203601
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    może coś tam źle go złożyłeś? szczotkiż

    #203602
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ale jak szczotki mogą tak gwizdać?

    #203603
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie wiadomo 😀 to jedne wielkie chińskie gówno, tam wszystko mogło się stać

    #203604
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    szczotkinie sztoski ale masz turbine teraz fiiiii

    #203605
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    szczotki nie szczotki ale masz turbine teraz fiiiii

    #203606
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może być krzywo przykręcony i jakieś łożysko lub tulejka krzywo się kręci i wydaje taki odgłos 😉

    #203607
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wrona napisał:

    masz turbine teraz fiiiii

    hahaha 😀
    najlepiej to rozbierz to i złóż powoli od nowa

    #203608
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no możliwe zobaczymy może jutro popatrze 🙂

    [ Dodano: 22-11-2011, 20:20 ]
    A akumulator kwasowy 12v 7ah ile powinien się ładować? ładuje go prostownikiem samochodowym

    #203609
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie znam się na tym ale jeżeli to prostownik samochodowy , bez możliwoscie regulacji , napiecia czy czegos tam to moze stanowczo skrócić jego żywotność

    #203610
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    najlepiej by było jak byś sprawdźił np. po 1h czy tam 1,5h o ile wzrosło napięcie miernikiem 🙂 najprostszy sposób. No i jeśli masz w prostowniku to pokrętło do ilości ładowania ustaw na najmniejszą albo trochę ponad minimum będzie się wolniej ładował ale będzie bezpieczniej dla aku. 😛

    #203611
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam pokrętło i ustawiłem na najmniejszą ilość ładowania. Niestety nie sprawdze miernikiem poniewasz nie wiem co się z nim stało (prostownikiem) bonie działa wskazówka miernika 🙁

    #203612
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie działa wskazówka miernika który jest w prostowniku taką?
    Jeśli tak spalił cie się pewnie bezpiecznik 😉

    #203613
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie e bezpiecznik jest w porządku tylko poprostu ta wskazówka gdzieś wyleciała nie ma jej nie wiem czemu bo nie zajmowałem się

    Dobra na razie wszystko jest okey akumulator naładowany, a okazało się że bendiks był za mocno ścisnięty bo poluzowałem śruby od pokrywy magneta i bendiks chodzi dużo lżej i przestało już piszczeć wszystko działa jak należy 🙂 Dziękuje wszystkim za pomoc :564:

    #203614
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zostaw na mininum do rana i będzie dobrze

    #203615
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No własnie tak zrobiłem i jest wszystko ok 🙂 dzięki

    #203616
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ok;) jak jakiś problem, wbijaj na forum i pisz!

    #203617
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam jeszcze pytanko do gaźnika. Mam przykładowy gaźnik od jakiegoś skutera chyba. http://www.speedfight.pl/foto/gaznik/12.jpg
    No wiec pierwsza srubka od obrotów wiem o co chodzi
    Druga śrubka od składu mieszanki. Czyli o co tu chodzi jak powinna być ustawionaż
    I ostatnia sruba na dole od spuszczenia paliwa podobno taką No więc skoro tak to ona powinna być wkręcona do oporu zeby paliwo nie uciekało?

    #203618
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ta ‚ druga śrubka ‚ odpowiada za poziom dostępu powietrza do gaźnika.. nikt Ci nie powie jak powinna być ustawiona.. ale z reguły zakręca się ją do końca w prawo, wykręca o pół obrotu i się reguluje.. próbuj, jest na necie wiele poradników jak regulować gaźniki.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button