Różnice mechaniczne w układzie napędowym 4T 139QMB

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #158156 Reply
    sq3llh
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 270
    • Postów: 283

    Ja jeżdżę sową II,a w niej mam tylny hamulec tarczowy,wiec i jest też wahacz podtrzymujący tłumik wydechu,oraz zacisk hamulca.
    W wolnych chwilach składam drugą sowe,lecz w niej jest silnik z hamulcem bębnowym.
    Do was mam pytanie ,bo wiem może ktoś przebrną przez to,mianowicie.Czy trzeba coś zmieniać w samym mechanizmie napędu by zamiast hamulca bębnowego był tarczowy.

    Z oględzin jakie sam ustaliłem ,to wstępnie nie ma żadnych różnic, nie licząc tego ,że należało by wywalić cały mechanizm hamulca bębnowego.
    I dołożyć tylko koło z tarczą,oraz wahacz ,i drugi amortyzator.

    #158164 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    no i tarczowe są hydrauliczne
    wiec zbiornik przy klamce, przewody ciśnieniowe..itd

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #158166 Reply
    sq3llh
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 270
    • Postów: 283

    Wombat napisał:

    no i tarczowe są hydrauliczne
    wiec zbiornik przy klamce, przewody ciśnieniowe..itd

    To akurat mam, brakuje mi tylko wahacza i koła z tarczą. Lecz nie o to chodzi. Bardziej nurtuje mnie to ,czy da się to zrobić bez komplikacji czy nie. Czy wałek zdawczy należy wymienić. Czy tylko wystarczy wywalić mechanizm bębna,założyć koło z tarczą,następnie wahacz,zacisk, i hulaj dusza.

    #158245 Reply
    sekrout
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 12
    • Postów: 15

    Wałek przy hamulcu bębnowym jest krótszy a tarczowym jest dłuższy bo jest wahacz. Ostatnio robiłem przeróbke w majesty 125 i trzeba rozebrac cala przekladnie i wymienic wałek.

    #158386 Reply
    sq3llh
    Użytkownik
    • 13
    • Postów: 270
    • Postów: 283

    sekrout napisał:

    Wałek przy hamulcu bębnowym jest krótszy a tarczowym jest dłuższy bo jest wahacz. Ostatnio robiłem przeróbke w majesty 125 i trzeba rozebrac cala przekladnie i wymienic wałek.

    No dobrze.W majesry 125 tak jest,lecz czy w mechanizmie 139qmb jest tak samo. Nie mam żadnego porównania by to sprawdzić. No nie powiem,lecz przydala by się odpowiedz kogoś kto albo robił już taką przekładkę w tym silniku.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Różnice mechaniczne w układzie napędowym 4T 139QMB
Twoje informacje:




Back to top button