Rozczarowanie po wymianie elementów przeniesienia napędu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #274870 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Ponieważ to mój pierszy post więc się grzecznie witam 🙂 Mam skuter 4T. Jak już w temacie wpomniałem wymieniłem wariator (Naraku HS Race), sprzęgło (Naraku HS Sport) oraz pasek (729×17.7). Po wymianie pierwszych dwóch elemetów było dość dobrze. Lepszy start, wyższe obroty i lepsze przyśpieszenie. Niestety pasek był już kiepski więc również go wymieniłem. Po wymianie paska skuter startuje jak wcześniej ale, jak tylko sprzęgło złapie, dość znacznie spadają obroty i skuter muli okrótnie. Nie mam pojęcia co to może był. Sprawdziłem oczywiście gaźnik i świecą choć powinno się zaczął od miejsca, gdzie się grzebało. Tak też zrobiłem ale nie doszedłem do żadnych wniosków. Wszystko czyste i suche, poprawnie zmontowane. Doradźcie proszę, co to może być? Pzdr, PC P.S. W zestawie z wariatorem były 2 komplety rolek 5.8g i 6.5g oraz twarda sprężyna. Z tego co wiem do standardowego cylindra należy założyć 5.8g pozostałe elementy do cylindrów 80ccm.

    #274871 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Skoro zaczęło się dziać tak z powodu paska, to warto na nim skupić uwagę. Może kupiłeś nie od tego modelu?? A poza tym, to pasek przez kilkanaście km musi się ładnie ułożyć. Pojeździj trochę i wtedy sprawdź czy będzie lepiej.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #274872 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Stary pasek miał oznaczenie 729×17.7×30. Ten co kupiłem ma 729×17.7×28. Sprzedawca powiedział, że ten ostatni parametr nie ma znaczenia tym bardziej, że inne (no name) mają tylko 729×17.7 i koniec numerków. Pzdr, PC

    #274873 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Stary pasek – waski pasek. Nowy pasek – szeroki pasek. Lzejsze roleczki potrzebne beda. Poprostu na nowym pasku duzo szybciej zmieniaja się przelozenia. Bo jest nowy, szeroki i nie wytarty. W przeciwienstwie do starego.

    #274874 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Dziś wymieniłem rolki z 5,8 na 5,1 i jest różnica ale nadal czuć ten dół 🙁 Czy sworzeń, po którym przesuwają się talerze powinien być nasmarowany? Bo może tu jest problem. Wiem, że siła odśrodkowa z czasem przesunie smar na talerze ale nie mam innego pomysłu. Wszystkie talerze są gładkie, wariator też a coś haczy – tylko co!! Pzdr, PC

    #274875 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Gdyby był smar to pasek by się ślizgał… w napędzie nie może być żadnego smaru!

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Rozczarowanie po wymianie elementów przeniesienia napędu
Twoje informacje:




Back to top button