Router WS 50, nie odpala. (Szczegółowy opis)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #737319
    Przemysław Muszala
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    Witam, router kupiony z dość niskim przebiegiem, garażowany u poprzedniego właściciela przez około 1,5 roku. 3 miesiące jeździłem spokojnie nic ważnego po za nieco przy luźnym łańcuchem. Na dni przed problemem wpierw siadło mi elektryczne zasilanie (mam na myśli uruchamianie silnika). Codziennie jeździłem nim do pracy około 55km/h, rano go odpaliłem z korby i czekałem aż się rozgrzeje (jeszcze przed “zimą”) i w pewnym momencie zgasł, ponowne odpalenie, trzymał minutę i zgasł, chwile podrygów i zabawy i przestał odpalać. Brzmi jakby nie miał mocy, może ciągu (jestem zielony). Paliwo nie zamarzło, świeca nowa, akumulator nowy, filtr powietrza wymieniony przez poprz. wł. na stożkowy. Tyle w temacie stanu technicznego. Proszę o pomoc, pomysł o co może chodzić, najbliższego mechanika mam bardzo daleko i transport sporo mnie będzie kosztował więc zwracam się wpierw tutaj, wystarczy mi chociaż jakiś punkt zaczepienia. Pozdrawiam

    #737320
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    punkt zaczepienia bedzie brutalny – skoro jesteś zoelony (czyli nie masz wiedzy) to zapewne nie masz też narzędzi.
    Wiec jak nie chcesz sie tego uczyć i nie masz na to dużo czasu to jednak odstaw go gdzieś gdzie sie na tym znają.
    Bo wiedza + narzędzia (manometr, szczelinomierz, miernik uniwersalny elektryczny, klucze.. w tym taki do świec) są potrzebne do diagnostyki tego.

    Bo tu sie nie zgadnie.Wiemy tyle że działał i przestał. Trzeba zobaczyć czy jest iskra, czy podaje paliwo w jakim stanie jest kompresja, w jakim stanie jest rozrząd, czy dolot jest szczelny, układ paliwowy drożny, czy zbiok nsie napowietrza, pływak nie wisi…wydech nie jest zawalony czymś.. itd.. itp. Jednym słowem to co zawsze kiedy nie wiadomo nic. Sprawdza sie od rzeczy najprostszych po coraz trudniejsze/bardziej czasochłone.