ROUTER RXL-50 - jak rozpoznać silnik?

Witam.
Widząc na zdjęciach dwa te same modele - RXL50 - czy można patrząc na te zdjęcia jednoznacznie rozpoznać w którym jaki siedzi silnik? Czy jest coś charakterystycznego dla jednego czy drugiego silnika (jakaś rurka, inna obudowa coś wyróżniającego) żeby od razu móc to stwierdzić - "tu jest 4T, a tutaj 2T".?

W 2T bagażniku jest zbiornik na olej, w 4T koło wentylatora jest wlew oleju.
Dodatkowo, jeśli skuter ma 'dwuczęściowy' wydech, to raczej jest to 2T.

4t ma świece z boku a 2t z przodu

watermelon napisał:

W 2T bagażniku jest zbiornik na olej...

Pisałem, że "patrząc na zdjęcie". Nie wiem co jest w bagażniku bo widzę go na zdjęciach np. z boku od strony wentylatora.

snajper061 napisał:

4t ma świece z boku a 2t z przodu

Musiał bym go widzieć w realu - na zdjęciach nie widać cylindra więc to nie rozwiązanie.
Mówię: widzę TYLKO zdjęcia z zewnątrz. Nic więcej. To że silnik się różni to wiem, ale jak poznać co siedzi w RXL ze zdjęcia?
Tłumik to faktycznie, dwu częściowy bywa przy 2T, ale widziałem też gdzieś 2T z jednoczęściowym :-(. Ten wlew oleju to jest ten czarny korek na rurce koło wentylatora? Takie coś ma 4T?

Inaczej: czy ten konkretny silnik (foto: http://www.fotoszok.pl/upload/a1028103.jpg ) to 4T ?


4T wg mnie.typowa dla 4T obudowa wentylatora, jednocześciowy tłumik,

Berg napisał:
Inaczej: czy ten konkretny silnik (foto: http://www.fotoszok.pl/upload/a1028103.jpg ) to 4T ?

Między wentylatorem a tłumikiem jest coś co wygląda jak wlot oleju, więc chyba tak - to 4T.

4t gy6 nie odróżnić od 2t to jak pomylic laske z faciem:)

To okazal się jednak 4T. Jutro jadę go obejrzeć. Ponoć w slicznym stanie, od starszego Pana, 1-wszy wlasciciel. Jade go zobaczyc - jak nmi sie spodoba, bedzie mój :-) Dam znac co i jak