Router Metro City - zdjęcie blokad.

witam posidam skuterek router metro city, kupowałem go nie dawno w makro, jest zablokowany i jego v-max wynosi 50 km/h
chciałbym zdjąć blokady z tegoż skuterka, z tym ze jestem kompletnie zielony nie mam pojęcia gdzie są blokady i nie wiem jak je zdjąć. Proszę o pomoc :)

@edit
ściągnąłem blokady z gaźnika, widać poprawe. Czy są jeszcze inne blokady w tym skuterze? ;]

wychodzi kabelek spod przekładni ?

to znaczy?

Masz ma Gaźniku czyli odkręc ten zazwyczaj czarny dekielek na gaźniku , na tym dekielku jest śrubka i ją wykręć ja to miałem tylko ja mam basse...

Masz ma Gaźniku czyli odkręc ten zazwyczaj czarny dekielek na gaźniku , na tym dekielku jest śrubka i ją wykręć ja to miałem tylko ja mam basse...

sam wczoraj wykręciłem tą śrubkę i jestem pod wrażeniem. Bassa nabrała charakterku normalnie. jeszcze nie sprawdzałem jaki jest v-max ale różnice już widać po starcie z miejsca. Ale teraz nasuwa mi się pytanko czy trzeba coś wyregulować (np gaźnik czy coś innego) po zdjęciu blokady. Pozdrawiam

raczej nie trzeba ;)
Mam pytanko ? czemu mój metro city ma blokade 45km/h a jedzie mi 50 ???

Dzieje się tak dlatego, że licznik Cię oszukuje...

no niby nie ale nie da się go odpalić nie dodając gazu...

i nawet wyciągnął by ponad 50 a blokady są jak były... nawet sie ich nie dotykałem

licznik nie wskazuje dokładnej prędkości to po pierwsze, a po drugie z tymi blokadami też bywa różnie.

aha ;) dzieki za odp lucek

jeszcze 1 pyt. a ile pali metro city ??

bez blokad to około 3l ale zależy od jazdy np manetka na full....

Dzieciaki, z podstawowym, seryjnym 4T-139 QMB i aż 3 litry na setkę?
Bujda, nawet z takim chińskim cylindrem 90 cc (82 cm3) tyle nie spali, żenada dzieciaki. Było pchać łapy do tej... *złotej śrubki*? :)

Tak, jechałeś z manetką na full i niemal zwijałeś asfalt, heh (4T-139 QMB-49 cm3).

Dzieciuchy i tyle. :(
Starzy potem często płacą za głupotę swoich młodych.
Świetnie, rośnie nam przecież... *światło narodu*. :(

1.wykręcasz dekielek który jest na gaźniku u góry(najczęściej jest czarny ale też i złoty), tam u spodu tego dekielka znajduje się śrubka i ją wykręcasz.
2.moduł zapłonowy- jeśli masz tam różowy kabelek to go odepnij od kostki w module a jak nie to kup odblokowany.
3.blokada w wariatorze, wariator jest tam co ta pokrywa silnika gdzie kopniak,odkręcasz ją i widzisz wariator, blokada to tuleja dystansowa, odkręcasz zębatkę tą od lewej strony i ściągasz tuleję,przed nią jest pasek napędowy, będzie ci palił MAX 2,5L