router city & town – problem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Router router city & town – problem

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe mihau mihau 6 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe mihau
    mihau
    Użytkownik

Witam, mam wyżej wymienionego 4T, nie znam się zbytnio na skuterach dlatego wytłumacze problem jak najlepiej będę mógł. Wracajac ze szkoly skuter po prostu zgasł podczas jazdy i nie chcial odpalić. Paliwo jest, poziom oleju – miedzy min/max, iskra jest, akumaltor po naladowaniu przynajmniej do polowy (powinien palić) ale nie odpalal. Słychać że charczy ale nie pali. Kopniak – normalnie. Prosze o mozliwą pomoc

Zdjęcie profilowe zelmen95
    zelmen95
    Użytkownik

to prawdopodobnie za słaby akumulator, naładuj na fool, albo jak nie pomoże kup nowy i po problemie 🙂

Czytaj
    REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Przecież skuter może być odpalany i jeżdżony (po niepublicznych drogach) bez akumulatora, więc czemu miałby zgasnąć od niskiego stanu baterii?

Oczywiście warto naładować na sto procent,ale myślę, że problem tkwi gdzie indziej. Być może paliwo ma problem z dojściem pod świece, jest gdzieś przytkane… opisz stan świecy.

Zdjęcie profilowe mihau
    mihau
    Użytkownik

zauważyłem że jest taki przezroczysty plastik w postaci wałka w krórym powinno być paliwo, a tam go nie ma. od tego wału po obu stronach odchodzą wężyki z paliwem. Akumulator naładowałem dziś na full i nadal nie odpalił.

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy