router city line cylinder 80 czy cos takiego byloby ok? ;)
- This topic has 42 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 11 years, 9 months temu by Prezessso.
- AutorWpisy
- 21 czerwca 2012 dnia 15:18 #65254
od kilku miesiecy mam Router City Line 50 i mam takie pytanko czy taki cylinder jest ok? tzn. czy to ładnie by współgrało z moim skutem? co zyskałbym wymieniajac fabryczny na taki prosze o szybkie odpowiedzi;)
21 czerwca 2012 dnia 16:05 #65267Masz zwykły silnik 139QMB. Bardzo dużo skuterów w Polsce z tym silnikiem jeździ z cylindrem 80-tką (kilkanaście sami zakładaliśmy w ostatnich miesiącach). Do tego odpowiednia dysza w gaźniku i można przyzwoicie śmigać 🙂
21 czerwca 2012 dnia 17:08 #65268dziekuje a czcy ten egzeplarz [z tak niską ceną] jest przyzwoity?:)
21 czerwca 2012 dnia 17:41 #65270Kolego nie podałeś linka do niego ; d
21 czerwca 2012 dnia 17:55 #65271Jak dbasz tak masz – czyli zasada każdego chiniola 😀
21 czerwca 2012 dnia 18:08 #65273o kurcze… faktycznie nie podalem;p
http://allegro.pl/cylinder-80-romet-727-717-747-router-retro-4t-tuni-i2418935273.html22 czerwca 2012 dnia 06:50 #65341ponawiam prośbę prosze o szybką odpowiedz
22 czerwca 2012 dnia 17:54 #65416help!
22 czerwca 2012 dnia 17:58 #65419wszystkie cylindry do 100zł są takie same na allegro. Żeby Ci to ładnie jeździło proponuje wymiane gółwicy na nową. Ona ma zaspawany dolot od dopalacza spalin co daje lepsze osiągi, jak będziesz dbał to bedziesz jeździł. Im lepiej go dotrzesz tym szybciej będziesz jeździł, jak sam go składasz pamiętaj o tym żeby odrazu w pi*de mu nie dać. Pozdro
22 czerwca 2012 dnia 18:01 #65420Spokojnie możesz go założyć. Jaki masz przebieg? Tan cylinder jest chyba najtańszy z allegro 😉 chińskie wykonanie do chinola najlepiej pasuje 🙂 Bierz go choć zależy ile chcesz na takim zestawie pojeździć? Bo jeśli dużo i nie zamierzasz go katować to musisz zastanowić się nad markowym cylindrem (naraku, arisnal, tec). Cylindry TECa są dobrze wykonane za przystępną cenę. Jeżeli zaś szukasz cylka do ‘poszalenia’ bierz ten z allegro bez wahania no raczej nie ma nad czym 🙂 Z tego wszystkiego jest najważniejszy jakim budżetem dysponujesz.
22 czerwca 2012 dnia 18:02 #65421spokojnie na tym 4-6tys zrobi jak nie będzie mocno katował:P
22 czerwca 2012 dnia 18:04 #65422Jak trafi sie dobrze wykonany i dobrze dotrze a potem będzie dobrze eksploatował go to i z 10 na nim może zrobi 🙂
22 czerwca 2012 dnia 18:05 #65424Tylko martwie się o wał, czy wytrzyma, łożyska mogą siąść:) na twoim miejscu zdecydowałbym sie na 65-70:)
22 czerwca 2012 dnia 18:05 #65425Tylko ja osobiście pod taki zestaw bym rozpatrzał jakieś dodatkowe chłodzenie. Np. sportowy wiatrak wentylatora i chwytak powietrza 🙂 Odpowiednia temperatura nie doprowadzająca do przegrzania się odgrywa bardzo ważną rolę na żywot takiego zestawu tak jak i dobry olej 🙂 Rozpatrz to.
22 czerwca 2012 dnia 18:07 #65426norbert to nie 2t wał powinien wytrzymać zresztą dużoooo ludzi jeździ na takim zestawie. Nawet na 90cc jeżdżą na seryjnych częściach. W rzeczywistości to nie jest 80cc tylko tak jak piszesz 72cc 🙂
22 czerwca 2012 dnia 18:08 #65427no masz racje 2t jednak kręci te obroty… Ale to nie jest markowy skuter tylko chinol, również takiego posiadam i wiem jak jest z wykonaniem hehe:) po 4 tys stracilem zawory z powodu wady fabrycznej, coś z napinaczem rozrządu było nie tak i musiał przeskoczyć łańcuszek 🙂
22 czerwca 2012 dnia 18:11 #65428klekocix napisał:
Masz zwykły silnik 139QMB. Bardzo dużo skuterów w Polsce z tym silnikiem jeździ z cylindrem 80-tką (kilkanaście sami zakładaliśmy w ostatnich miesiącach). Do tego odpowiednia dysza w gaźniku i można przyzwoicie śmigać 🙂
Nawet kolega powyżej pisze że ludzie decydują się na takie zestawy i je zakładają. Więc jak oni jeżdżą i wszystko gra to i on pojeździ.
22 czerwca 2012 dnia 20:52 #65480dziekuje za wszystkie podpowiedzi;) co doradzalibyscie na nastepna czesc dzieki ktorej mozna by zwiekszyc osiagi i jaki tuning optyczny byscie polecali??? dziekuje za zainteresowanie [ja się zbytnio na tym nie znam] 😉
22 czerwca 2012 dnia 20:53 #65482światło tył led 🙂
22 czerwca 2012 dnia 20:53 #65483Norbi pisałeś o głowicy czy coś takiego byłoby ok?
22 czerwca 2012 dnia 20:54 #65484http://allegro.pl/80ccm-gy6-glowica-do-47mm-wilga-zipp-romet-router-i2401301297.html :PP TEN SM BLAD CO WCZESNIEJ
;D22 czerwca 2012 dnia 20:55 #65485http://allegro.pl/glowica-80-ccm-tuning-skuterow-4t-i2370098287.html
o coś takiego chodziło, zależy jaki masz cylinder i wszytski wężyki od dopalacza spalin należy zatkać:)
22 czerwca 2012 dnia 20:57 #65486niestety te nie są pod moj model;) raczej gdybym cos takiego kupil to raczej udałbym się do mechanika;]
22 czerwca 2012 dnia 20:58 #65487jaki masz model silnika?:)
22 czerwca 2012 dnia 20:58 #65488a czy mogę poszczegolne czesci z 50 na 80 wymieniac pokolei bez obaw? czy sa jakies ktore [80] z 50 niewspolgralyby?
22 czerwca 2012 dnia 20:59 #65489139QMB [chyba;p]
22 czerwca 2012 dnia 21:00 #65490spokojnie, wał powinien wytrzymać, cylinder mozesz kupic wiekszy glowicy nie tzreba wymieniac, lecz dysze w gazniku tak:)
22 czerwca 2012 dnia 21:02 #65491Czy moglbys mi wymienic co i w jakiej kolejnosci radzilbys wymieniac by zyskac na osiagach i wgl???:) bardzo bede wdzięczny;) cylinder akurat mi znajomy podpowiedzial. chwilowo mam WSZYTKIE czesci fabryczne 😉
22 czerwca 2012 dnia 21:04 #65493no wiec tak 1: cylinder 2: głowica z zaspawanymi zaworami 3: gaźnik lub dysze (wszytko razem) oczywiście tłok w zestwie z pierscieniami. Możesz się bawic z wariatorem i sprzeglem ale osobiscie nie widze sensu. 4: pasek jakiś lepszy i to chyba tyle
22 czerwca 2012 dnia 21:16 #65495dziekuje;)
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.