Router City Line 50 - świszczący i niepokojący problem.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #138127
    Vander
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam. jako że jestem nowy na forum chciałbym wszystkich serdecznie przywitać 🙂 Od razu przejdę do rzeczy.

    Kiedy zerwał mi się pasek napędowy (każdy wie że to koszmar) postanowiłem samodzielnie go wymienić.

    Nie mając żadnego doświadczenia w mechanice a tym bardziej w chińskiej wziąłem się za robote. Pomijając szargane nerwy i wiele epitetów w stronę Chińskiej Republiki L.D, udało mi się założyć prawidłowo ten pasek. Problem jest w tym że gdy jadę i rozwijam pełną prędkość to słyszę świszczący dźwięk ze strony wariatora i tego bębna, czy to coś poważnego?

    #138136
    Metros
    Uczestnik
    • Postów: 126

    Miło Cię tutaj powitać *Vander*. 😀
    Ty, widzę, masz jednak nieco mniej problemów niż kolega… *Yox*. 😀
    http://www.skuterowo.com/forums/topic/router-city-line-spadek-mocy

    Wymiana paska w silnikach 4T z bezstopniową przekładnią CVT jest trywialna (bardzo łatwa i szybka). Mięsem można rzucać raczej tylko za pierwszym razem, potem to jest dosłownie 5 minut roboty i jedziesz sobie dalej, gdziekolwiek tam nie zawędrowałeś swoim jednośladem w tym naszym pięknym kraju. 😀
    Wystarczy uzbroić się w taki nawet najtańszy zestaw kluczy typu *mały majsterkowicz* oraz posiadać praktyczny *patent* do blokady wariatora, środek do osadzania śrub Loctite lub Wurth (do zabezpieczenia pozycji nakrętki wału) i oczywiście taki zapasowy pasek napędowy zachomikowany w kuferku skutera. Dzięki takiemu zabiegowi można się stale cieszyć życiem i czerpać niemal wyłącznie samą przyjemność z jazdy swoim… *pierdzikółkiem*. 😀

    Możesz sobie (ba, powinieneś nawet) ponownie samodzielnie zdjąć pokrywę wariatora/sprzęgła i sprawdzić stan paska/wariatora (a tak nawet z czystej ciekawości i dla swojej praktyki nawet).
    Może się też tak stać, że ten założony nowy pasek *hebluje* przy maksymalnej prędkości np. po bendiksie rozrusznika.
    Warto tam pod tę obudowę zajrzeć, zwłaszcza jeżeli coś tam hałasuje, nie przestaje i systematycznie działa Ci na nerwy. 😀

    Witam na tutejszym forum, pozdrawiam Ciebie i jednocześnie szerokości i przyczepności życzę. 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button