Router City line 50 problem z poziomem paliwa i regulacją światła

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Router City line 50 problem z poziomem paliwa i regulacją światła

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Skiper Skiper 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #144283
    Zdjęcie profilowe Skiper
    Skiper
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam mam taki problem. Zaraz po kupnie skutera zaczęła szwankować wskazówka która pokazuje ile jest paliwa. Nigdy nie pokazuje ile jest naprawdę paliwa. Albo pokazuje że jest cały czas full albo 1/4. Nigdy nie wiem ile jest dokładnie paliwa i to sprawia mi problem. Teraz pytanie do was, czy ktoś wie co z tym mogę zrobić ? albo jak to naprawić ? bo denerwuje mnie ten problem.

    Mam także problem ze światłem, jak i gdzie je wyregulować ponieważ oświetlam znaki i drzewa i to wkurza. Długie także dziwnie świecą na boki. Kręcenie śrubką pod kloszem nic nie daje…

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam

    Skiper

    #144298
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Co do paliwa to pewnie pływak do wymiany a co do świateł to pod lampą jest taka śrubka do regulacji

    #144299
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Jak pojedziesz na kolejny przegląd gwarancyjny, to zgłoś te wszystkie usterki. Naprawią Ci nieodpłatnie.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #144301
    Zdjęcie profilowe Chinol_180
    Chinol_180
    Użytkownik
    • Postów: 638

    Proponuję opublikować w pełni aktualny (potwierdzony rzeczowymi wpisami użytkowników) ranking autoryzowanych serwisów moto (w tym przypadku akurat Rometa).
    Wykluczy się w ten sposób z rynku obsługi serwisowej takie… ludzkie hieny czekające na padlinę (kasę to teraz dawaj, coś tam może i dla ciebie zrobimy, jak jednak nam się zechce i nie zapomnimy). Dystrybutor niby za to płaci raz, klienta skosić trzeba na razy dwa, my mamy serwis autoryzowany, cała kasa za serwis jest już nasza. 😀

    Benek, a to np. który autoryzowany serwis Rometa Ty tutaj polecasz Skiperowi, gdzie temat ogarną rzeczowo i nie zedrą tam przy tym kapusty do cna? Dasz namiar też przy tej okazji… Kate i Dżozefowi (użytkownikom Rometa Maxi 125 cm3). Odwagi. 😀

    [img]http://r9.fodey.com/2313/8a55b5f6e435427db5f8043862c087cb.0.gif[/img]
    #144306
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Ja inaczej egzekwowałem moje prawo do bezawaryjnej jazdy. Po kilku partackich naprawach w serwisie w Rudzie Śląskiej na Niedurnego, swojego chińczyka zgłaszałem telefonicznie do naprawy, albo przejazdem podsuwałem dealerowi pismo reklamacyjne. Wówczas goście na swój koszt podjeżdżali busem do mnie do Zabrza, zabierali i naprawiali skuter. Po kilku takich wojażach, stwierdzili że to droga donikąd. Potem już każdą pierdołę reklamowałem – urwany błotnik, pęknięty bagażnik – zawsze przy tym „nieco rozregulowałem” gaźnik, by mieć pretekst do wezwania busa serwisowego. Przepychanka trwała dobrych kilka miesięcy. W końcu sklep zaproponował mi kompromis, zaoferowali mi Keway Matrixa – którego od razu sprzedałem. Tak się skończyła moja przygoda z chińskim skuterem.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #144326
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Co do uszkodzeń to:
    1. Pływak – wyjmujesz siedzenie z kloszem, przekręcasz pływak przyczepiony do baku, i go wyjmujesz. Sprawdzasz czy działa, i przenosi od razu „informacje” do wskaźnika. Możliwe, że trzeba będzie go troszkę odgiąć.
    2. Światło – Otwórz owiewkę światła, wyjmij oprawkę żarówki, i dobrze wyczyść wewnątrz klosz. Sam się przekonałem, że nawet przez kłak kota światło będzie gorzej świeciło. Na końcu warto było by ustawić światło – najlepiej w nocy. Zakręcając śrubkę pod obudową światła sprawiasz, że reflektor ustawiasz w dół, a odkręcając – w górę. Mnie zabawa w ustawianie światła trwała tydzień. Weź pod uwagę, że dodając gazu amortyzatory przednie odbijają skuter do góry stwarzając, że światło zaczyna świecić wyżej.

    #144329
    Zdjęcie profilowe kosik69
    kosik69
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Co oznaczają światła passing ?

    #144385
    Zdjęcie profilowe Skiper
    Skiper
    Użytkownik
    • Postów: 7

    izdebski12 napisał:

    Co do uszkodzeń to:
    1. Pływak – wyjmujesz siedzenie z kloszem, przekręcasz pływak przyczepiony do baku, i go wyjmujesz. Sprawdzasz czy działa, i przenosi od razu „informacje” do wskaźnika. Możliwe, że trzeba będzie go troszkę odgiąć.
    2. Światło – Otwórz owiewkę światła, wyjmij oprawkę żarówki, i dobrze wyczyść wewnątrz klosz. Sam się przekonałem, że nawet przez kłak kota światło będzie gorzej świeciło. Na końcu warto było by ustawić światło – najlepiej w nocy. Zakręcając śrubkę pod obudową światła sprawiasz, że reflektor ustawiasz w dół, a odkręcając – w górę. Mnie zabawa w ustawianie światła trwała tydzień. Weź pod uwagę, że dodając gazu amortyzatory przednie odbijają skuter do góry stwarzając, że światło zaczyna świecić wyżej.

    Żeby wyjąć pływak to muszę zlać paliwo ? czy nie trzeba. A i takie pytanko, ma ktoś może ślimak prędkościomierza do tego skutera ? bo mój mi wysiadł…

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie