Router Bassa - komplet nowych plastików.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Router Router Bassa - komplet nowych plastików.

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe pazior22 pazior22 7 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #84461 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mafin
    Mafin
    Użytkownik

Dobry. Otóż, przez ten sezon poszły mi plastiki w Bassie, kompletnie. Może to też moja wina, bo za mocno go katowałem na bezdrożach. Po zimie chcę zamówić nową, kompletną karoserię. Pytanie tylko, czy ta w linku niżej będzie dobra. Kompletnie nie znam się na tym, więc zdaję się na Was. ;> Tam macie chyba wszystko wypisane. Mój skuter to Router Bassa z rocznika 2012, silnik bodajże 139QMB
    http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-zestaw-karoserii-sztuk-baotian-bt49qt9-czarny-p-10689-1.html?sessID=4169e91a046fcfce4708c1a9a0284ca3 – o to chodzi.

Bassa ’12. ;3
    #84463 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

chcesz kupić plastiki za 1000 zł do skutera za 1500 zł? Lepiej kup sobie nowy skuter.

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #84464 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ruphert
    ruphert
    Użytkownik

Pieniądze w błoto. Pospinaj sobie plastiki które masz.

[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/52466] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/52466/icon3.png[/IMG][/URL]
    #84510 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

lucek71 napisał:

chcesz kupić plastiki za 1000 zł do skutera za 1500 zł? Lepiej kup sobie nowy skuter.