Romet zk50 VS Kymco k-pipe 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #295187 Reply
    Julia Kiersnowska
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    Witam,
    mam 16 lat po 3 latach jazdy na skuterze chciałabym przerzucić się na coś lepszego. A więc romet czy kymco?

    #295188 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Pokrętne pytanie.
    1. dlaczego niby sądzisz, że 50 biegówka, to będzie coś ^lepszego^ od skutera…? Szczerze wątpię 🙂
    2. To dość różne sprzęty, jeden ma manualną skrzynię, a drugi półautomat (bez ręcznego sterowania sprzęgłem)
    Czego oczekujesz po tej zmianie i jakie masz plany?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #295189 Reply
    Julia Kiersnowska
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 2
    • Postów: 5

    Do tej pory na skuterze jeździłam tylko do szkoły lub do galerii, a tak naprawdę szukam teraz maszyny, która zaprowadzi mnie na dłuższe odcinki :p
    Chciałabym dowiedzieć się od kogoś, kto jest wtajemniczony w tych rzeczach, który jest po prostu lepszy;)

    #295190 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 313
    • Postów: 21 368

    żaden nie jest lepszy – są inne. Mają zalety i wady.
    Zaletą rometą jest cena i osiągi. Wadą będzie jakość niższa niż kymco – a więc i niższa trwałość. Zapewne dużo niższa.
    K-Pipe za to to jest muł. Muł mułowato mulasty. Niepodatny w zasadzie na modyfikacje. Masa jest na forum wątków o słabnącym pod górke k-pipe, o jego małej prędkości maksymalnej.. itd. Interesowałes sie „biegami” w k-pipe? To nie jest klasyczny układ ze sprzęgłem. To skuter z biegami, taka skrzynia z automatycznym sprzęgłem. Wygodne ale za to jeździ jak jeździ.
    Sztuki fabryczne, odblokowane jadą te licznikowe ~60km/h a te dłubnięte rozwijają 70-kilka km/h. Jak na taki pojazd i potencjał to jest mało.

    #295191 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    To nadal bardzo pokrętna prośba. Dla jednego lepszy jest sprzęt prostszy, bo go sam potrafi naprawić a będzie tańszy (Romet- 3999 katalogowo i tańsze części), a dla drugiego sprzęt droższy (5000) i bardziej niezawodny (teoretycznie) z dłuższą gwarancją (droższe części i naprawy+uwiązanie do autoryzowanego zakładu przez gwarancję), bo sam w nim grzebał nie będzie. ZK ma w sumie dobre opinie, bo jest prosta jak budowa cepa, ale K-Pipe jest bardziej filigranowy, ładniejszy, nowocześniejszy, zadziorny z wyglądu. Nie znam cię, nie wiem jakie masz upodobania, co ci się podoba, a co nie, co umiesz, a czego uczyć się nie chcesz. Posługując się stereotypem (wobec ciebie jak i wobec sprzętu) bym polecał Kymco. Mniej toporny i chyba bardziej przyjazny użytkownikowi. Kilku gości narzekało tu nieco na półautomat (że mulasty), ale zakładam, że nie masz 180 cm wzrostu i 100kg wagi 🙂
    Nie jestem tylko przekonany, czy to dobra zamiana ze skutera. Z czego będziesz się przesiadać?
    Ja bym wolał ruszyć gdzieś dalej na Kymco Agility City nawet w wersji 50 4T, niż na którymś z tych dwóch motorowerów.
    Ma to być wstęp do poznania manualnej skrzyni? Chcesz kiedyś latać na ^dorosłych^ motocyklach?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Romet zk50 VS Kymco k-pipe 50
Twoje informacje:




Back to top button